معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز:

نگاه وزارت ورزش وجوانان به ظرفیت‌های البرز را تغییر داده‌ایم/میزبان طرح‌های ملی در حوزه جوانان می‌شویم

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۸۹۷۷
نگاه وزارت ورزش وجوانان به ظرفیت‌های البرز را تغییر داده‌ایم/میزبان طرح‌های ملی در حوزه جوانان می‌شویم
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه سفر معاون وزیر ورزش به استان ثمرات و خروجی مثبتی برای این استان دارد گفت: مقرر شد با توجه به ظرفیت های بالای سازمان های مردم نهاد البرز به شکل ویژه دیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهارکرد: هفته گذشته به مدت دو روز میزبان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش  وجوانان بودیم و آقای تندگویان با همراهی 4 مدیرکل مجموعه خود در شهرهای استان البرز حضور یافت.

وی افزود: دیدارهایی با سمن های البرز صورت گرفت وبرخی طرح ها و برنامه های حوزه جوانان از جمله فعالیت قطب رسانه ای سازمان های مردم نهاد و جشنواره اتفاق آغاز شد.

افشاری با تاکید براینکه این سفر دیدگاه ها و نگرش معاونت جوانان وزارت ورزش را نسبت به البرز تا حد بسیاری تغییر داد گفت: متاسفانه به دلیل برخی اقدامات صورت گرفته در سال های قبل درحوزه سازمان های مردم نهاد و عدم انجام درست برخی برنامه ها جایگاه البرز در بخش جوانان وزارت ورزش وجوانان دچار خدشه شده بود.

وی تصریح کرد: این مساله در اعتبارات تخصیصی به البرز نیز اثر گذار شده بود و از این ناحیه آسیب هایی در ماه های اخیر متوجه استان شده بود.

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ادامه داد: به خوبی توانستیم در این دو روز ظرفیت ها و توانمندی های استان  را معرفی کنیم و امید می رود در ادامه سال ودر سال آتی بتوانیم روزهای پر رونق و پرکاری را در حوزه جوانان  وفرهنگی رقم بزنیم.

افشاری با قدردانی از حمایت مسئولان استان اعم از استاندار، نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در جهت حمایت از فعالیت های حوزه جوانان گفت: در این سفر مقرر شد برای تکمیل خانه جوان استان البرز از محل اعتبارات ملی بودجه اختصاص یابد ضمن آنکه این استان میزبان طرح های شاخص ملی باشد.

وی در پایان گفت: حل مشکل شناسه اقتصادی سازمان های مردم نهاد البرز نیز دیگر مطالبه ای بود که مقرر شد با همراهی معاونت جوانان وزارتخانه در جهت گره گشایی آن اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز