مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا خبرداد :

اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر در لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۹۲۵۵
اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر در لرستان
حشمت الله امان الهی از اجرای بیش از 650 برنامه ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛ امان الهی شامگاه شنبه در این گفت وگو  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،اظهارکرد: در دهه مبارکه فجر امسال برای اجرای بیش از 650 برنامه ورزشی توسط دستگاه ورزش وجوانان استان  برنامه ریزی شده است .

 او افزود: البته این برنامه  ها با توجه به فعالیت برخی رشته ها و بهتر شدن شرایط کرونایی، افزایش نیز خواهد یافت.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برگزاری همایش ها و برنامه های متنوع همگانی را از جمله این طرح ها عنوان کرد و یادآورشد: همایش های  دوچرخه سواری ، موتور سواری، کوهپیمایی از جمله این همایشات خواهد بود.

امان الهی تصریح کرد: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی با لحاظ کردن  رعایت پروتکل های بهداشتی و در مناطق با تراکم جمعیتی پایین و همچنین به صورت مجازی از جمله این برنامه ها خواهد بود.

 او برگزاری مسابقات و بازی های  بومی و محلی را از دیگر برنامه های قابل اجرا دانست و گفت: همچنین در حوزه ورزش بانوان اجرای طرح سنجش  ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و جشنواره دارا اجرا خواهیم کرد.

امان الهی به برگزاری دوره های آموزشی در این ایام اشاره کرد و  افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی و توانمند سازی در فضای مجازی نیز از برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجونانان لرستان  در پایان  با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی صحرا نوردی  قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر کشور یادواره 6300شهید لرستان را در تاریخ 10 بهمن ماه برگزارکردیم از برگزاری مسابقات  قهرمانی  نوجوانان و جوانان دختر کشور در 17بهمن ماه و ایام الله دهه فجر خبرداد.

 

نظر شما