به مناسبت دهه مبارک فجر:

برگزاری ۳۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی و بهره برداری ۵ پروژه ورزشی

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۹۵۴۲
برگزاری ۳۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی و بهره برداری ۵ پروژه ورزشی
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری بیش از 350 برنامه فرهنگی و بهره برداری 5 پروژه ورزشی به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: ویژه برنامه های چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با ایام دهه مبارک فجر در دو حوزه ورزش و جوانان و بخش عمرانی در سراسر استان کردستان برگزار می شود.

جولائی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام دهه مبارک فجر پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهل و پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: این پروژه ها شامل یک سالن سقف بلند چند منظوره در شهرستان سقز، تعمیرات اساسی و بازسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه ملک نیای سنندج و سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای سروآباد است که با کمک و همکاری بنیاد علوی این شهرستان احداث و در ایام مبارک دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
 
حامد جولائی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در دست اجرا در این ایام گفت: برگزاری همایش های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان متناسب با وضعیت شیوع ویروس کرونا در دو حوزه ورزش و جوانان از نمونه این برنامه ها است.
 
جولائی اظهار داشت: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار کارکنان ورزش و جوانان و جامعه ورزشی استان با نماینده ولی فقیه، دیدار با پیشکسوتان ورزشی بانوان و آقایان و تجلیل از آنها، تجلیل از خانواده های معزز شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی و بصیرت افزایی ویژه جوانان و ورزشکاران با موضوعاتی متناسب با این ایام، برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی، خاطره نویسی ویژه ورزشکار و جوانان و عموم مردم استان با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات نقاشی ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان با موضوع نقش نونهالان و کودکان در انقلاب اسلامی، توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، برگزاری همایش های فرهنگی با حضور ورزشکاران و اعضای سمن های جوانان مانند همایش نذر خون از مهمترین برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شوند.
 
وی خاطر نشان کرد، برگزاری مسابقات، همایش ها و جشنواره های ورزشی استانی و منطقه ای در رشته های مختلف، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر ادارات و نهادهای دولتی نیز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه سخنانش تاکید کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه سعی خواهیم کرد با رژه موتورسواران و اتومبیلرانان این روز را هرچه باشکوهتر گرامی بداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز