لزوم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در آخرین سال

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۹۵۵۹
لزوم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در آخرین سال
نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها و رئیس شورای اسلامی استان یزد با اشاره به آخرین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی به ویژه در حوزه شهری و روستایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید محمود میرابوالقاسمی"نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها و رئیس شورای اسلامی استان یزد دیروز در دیدار اعضای این شورا با "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد، گفت: با توجه به سال آخر فعالیت شورای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم ضروری ‌است پروژه های نیمه تمام عمرانی به ویژه در حوزه شهری و روستایی تکمیل شود.

وی از مدیریت ارشد استان خواست تا در این رابطه مساعدت لازم را داشته باشند و در این باره نیز اضافه کرد: شایسته ‌است تا حد امکان از کلنگ‌زنی و آغاز طرح‌های جدید خودداری و به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان پرداخته شود.

میرابوالقاسمی بر ضرورت حمایت شوراها از شهرداری در کنار توجه جدی به نظارت بر عملکرد آنها تاکید و خاطرنشان کرد: ‌نظر بر این که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری توسط شورای اسلامی تصویب می‌شود لازم است نهایت دقت در تنظیم بودجه و انتخاب طرح‌های عمرانی سال آینده انجام شود.

رئیس شورای اسلامی استان همچنین به تشریح فعالیت ها و اقدامات شورا در یک سال گذشته پرداخت و ضمن قدردانی از حمایت ها و تعامل استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از برنامه‌های شورا در راستای خدمت رسانی به مردم، ابراز امیدواری کرد: شوراها و شهرداری ها تا روز آخر مسئولیت به وظایف قانونی خود با جدیت عمل کنند.

 

نظر شما