با برنامه ریزی باید افراد نابینا و کم بینای استان یزد را جذب ورزش کرد

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۹۶۰۹
با برنامه ریزی باید افراد نابینا و کم بینای استان یزد را جذب ورزش کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد باید جامعه نابینایان این استان را شناسایی و وضعیت ورزش آنان را ساماندهی کند و تدابیری اتخاذ شود تا همه این عزیزان به ورزش روی بیاورند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان و حمایت از ورزشکاران تاکنون اداره‌کل ورزش و جوانان یزد بر حسب ضرورت اقدام کرده افزود: برای گسترش ورزش این قشر و زمینه‌سازی بیشتر به همکاری رسانه‌ها، حامیان مالی و بخش‌خصوصی نیاز است .

وی به ظرفیت‌های خوب موجود در بین ورزشکاران این جامعه در استان و علاقه‌مندی آنها در رشته‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: برای رسیدن به جایگاه واقعی و احترام به حقوق نابینایان و کم‌بینایان باید همه در کنار هم زمینه‌ساز ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی آنها باشیم .

این مسوول با قدردانی از اعضای مجمع و تلاش‌های خوبی که تاکنون برای توسعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان در استان صورت گرفته به اهمیت توجه به برگزاری مسابقات، آموزش، همکاری تمامی بخش‌ها و پیشکسوتان و آمادگی برای حضور در مسابقات کشوری تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: باید بسیاری از مشکلات و کم حرکتی ها را با ورزش جبران کرد تا شاهد جامعه ای سالم باشیم و از این رو ترغیب نابینایان و کم بینایان استان به ورزش ضروری است و قطعا پیامدهای خوبی نیز به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز