مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان خبرداد:

آغاز برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر با پویش ملی "ریحان و زندگی"

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۹۹۰۰
آغاز برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر با پویش ملی ریحان و زندگی
احمدحسین فتایی از آغاز برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر با پویش ملی "ریحان و زندگی" خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛فتایی در مراسم  رونمایی از پوستر پویش ملی " تبیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان ( ریحان و زندگی )که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیران کل امور بانوان و خانواده و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، اعضای جبهه فرهنگی انقلاب در استان و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهارکرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و چه نیکو است که آغازگر فعالیت های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر، یک رویداد مهم فرهنگی با محوریت بانوان و خانواده است.

اوعنوان کرد: تقارن دهه فجر با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) این فرصت را ایجاد کرد که بیش از گذشته به نقش بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخته شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس با اشاره به اینکه پویش ملی " ریحان و زندگی " از دوازدهم بهمن ماه در بستر فضای مجازی آغاز و تا دوازدهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: این پویش با هدف تبیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه و فراهم نمودن فضای مشارکت بانوان برگزار می شود.

 فتایی بیان کرد: پویش " ریحان و زندگی " در سه حوزه اصلی و کلان اندیشه ورزی، انگیزشی و رفتاری اجرا می شود و کمیته های مختلفی از جمله کمیته پژوهش و مطالعات و کمیته تولیدات هنری، رسانه ای و تولید محتوا در دبیرخانه ی آن فعالیت دارند.

او با تاکید بر " نقش خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی " در توسعه فرهنگی جامعه، گفت: همزمان با دهه فجر امسال برنامه های فرهنگی و هنری بسیاری به اجرا در می آید که از آن جمله می توان به برگزاری جشنواره های فیلم فجر، مد و لباس ایرانی و اسلامی، آواها و نواهای رضوی و افتتاح دو پروژه ی کتابخانه ای در الیگودرز و بروجرد اشاره کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز