رییس هیئت ورزش های کارگران استان البرز:

مانع تعطیلی ورزش کارگران در ایام کرونا شدیم/ خوابگاه ورزشکاران با مشارکت بخش خصوصی افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۰۰۶۰
مانع تعطیلی ورزش کارگران در ایام کرونا شدیم/ خوابگاه ورزشکاران با مشارکت بخش خصوصی افتتاح می‌شود
رییس هیئت ورزش های کارگران استان البرز با تشریح اهم فعالیت های صورت گرفته در سال جاری پرداخت و گفت: اجازه ندادیم کرونا ورزش در میان جامعه کارگری را دچار رکود و تعطیلی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، خلیل عبداللهی با تبریک ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن با بردن فعالیت ها به فضای مجازی و بهره گیری از این ظرفیت مسابقات مختلفی را برگزار کردیم و اجازه ندادیم فضای ورزش در میان قشر کارگر و خانواده های آن دچار رکود شود.

وی افزود: در این راستا مسابقاتی در هفته های دولت، تربیت بدنی و ورزش ، کارگر برگزار شد و به نفرات برتر در بخش های مختلف جوایزی اهدا شد.

عبداللهی از تدارک 15 برنامه متنوع ورزشی در دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: این برنامه ها در دو بخش آقایان وبانوان در رشته های شطرنج، تیراندازی، تیروکمان،آمادگی جسمانی ،ورزش های رزمی، فوتبال روی میز وچندین رشته برگزار می شود ضمن آنکه جشنواره فرهنگی ورزشی کارگر با مشارکت اعضای خانواده برنامه ریزی شده است.

متولی ورزش کارگران استان البرز با اشاره به اقدام ارزشمند وخوب فدراسیون درجهت راه اندازی سامانه آموزش مجازی گفت: در این راستا دو کلاس آموزشی آموزش رانندگی در برف و کولاک ودوره اطفا حریق را برگزار خواهیم کرد.

وی از برگزاری همایش اتومبیلرانی آفرود ویژه کارگران  در ایام دهه فجر خبرداد و گفت: این برنامه با همراهی سازمان سیما ومنظر شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول با ابراز خرسندی از پویایی ورزش کارگران در ایام کرونا گفت: به لطف همراهی خانواده ورزش کارگران  وحمایت های اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی موفق به برنامه های متنوع و بانشاطی شده ایم و درصددیم با تداوم این برنامه ها این فضای مفرح تداوم پیدا کند.

رییس هیئت ورزش های کارگران استان البرز به پویش دوشنبه های کار و ورزش اشاره کرد و گفت: این پویش با هدف توسعه و ورزش در محیط کار از سوی فدراسیون تدوین وبرنامه ریزی شد و ما به لطف همراهی مدیران واحدهای تولیدی توانستیم در سال جاری نزدیک به 17 هفته این برنامه را در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان برگزار کنیم و خوشبختانه با استقبال خوب جامعه کارگری روبرو شد.

13

عبداللهی خاطرنشان کرد: مقطعی این پویش به علت افزایش شیوع ویروس کرونا برگزار نشد اما با توجه به شرایط فعلی از اواخر بهمن دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به حوزه سخت افزاری ورزش کارگران البرز اشاره کرد و گفت: خوابگاه ورزشکاران در مجموعه کارگران امام خمینی (ره) کلاک کرج در مراحل پایانی ساخت است و درصددیم با مشارکت بخش خصوصی آن را تجهیز کرده و در آینده به شکل رسمی افتتاح کنیم .

این مسئول بیان کرد: همچنین سالن ورزشی چند منظوره هشتگرد و اشتهارد ویژه کارگران در حال احداث است و با تزریق اعتبارات لازم طی ماه های آینده در اختیار جامعه کار وتلاش قرارخواهد گرفت.

عبداللهی رشته های فعال ویژه کارگران را 25 رشته عنوان کرد و گفت: در تمام مسابقات کشوری که به شکل مجازی برگزار شد حضور داشتیم و در دو رشته دوومیدانی و تیروکمان که به شکل حضوری انجام گرفت به ترتیب موفق به کسب مدال طلا وبرنز شدیم.

وی در پایان گفت: تلاش مجموعه ما رونق ورزش در بین کارگران و فعالان حوزه کار وتلاش است و در این مسیر نیازمند حمایت صاحبان واحدهای تولیدی وکارگران شرف وزحمتکش البرزی هستیم.

photo_2021-02-01_11-37-47

11

 

 

 

 

نظر شما