به مناسبت دهه مبارک فجر:

بهره برداری از چندین طرح بزرگ شهرداری سنندج به ارزش ۷۶ میلیارد تومان

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۰۰۶۱
شهردار سنندج گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر شش طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی نظیر پروژه پیاده راه فردوسی، بوستان 20 هکتاری کوچک ره ش، مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی، فضای سبز 22 هزار مترمربعی بلوار ساحلی و همچنین پارک حاشیه ای 18 هزار مترمربعی بلوار انتظام به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ شهردار سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت: امسال این شهرداری با وجود تمام محدودیت های مالی و کرونایی توانست در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدامات اساسی را صورت دهد.

 حشمت اله صیدی بیان کرد: خوشبختانه طرح های بزرگ عمرانی و رفاهی در سالجاری در نقاط مختلف سطح شهر آغاز شد که با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم برخی از این طرحها اتمام و آماده بهره برداری است.

وی از بهره برداری از شش طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی به مناسبت دهه مبارکه فجر خبرداد و گفت: برای تکمیل این طرحها بیش از 76 میلیارد تومان هزینه صرف شد.

 صیدی افزود: پیاده راه فردوسی یکی از بزرگترین طرح های عمران شهری بود که با تلاش همه جانبه این شهرداری و دستگاههای خدمات رسان در سالجاری اجرا شد و خوشبختانه در فصل عمرانی امسال تکمیل شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح تأثیرگذار در ارتقاء سیما و منظر شهری این شهرداری 40 میلیارد تومان هزینه صرف نمود که با احتساب هزینه کرد دستگاههای خدمات رسان بیش از 50 میلیارد تومان جهت اجرای طرح پیاده راه فردوسی هزینه صرف شد.

وی اعلام کرد: بو ستان 20 هکتاری تفریحی، ورزشی و فرهنگی دگران سنندج هم یکی دیگر از طرحهایی است که با همت شهرداری منطقه سه احداث شد و برای احداث این بوستان زیبا و دلنشین 8 و نیم میلیارد تومان هزینه صرف شد.

صیدی عنوان کرد: احداث مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی بعنوان یکی از پروژه های مشارکتی این شهرداری در شش طبقه از جمله دیگر طرحهایی است که با هزینه 20 میلیارد تومانی آماده بهره برداری است.

وی گفت: احداث پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی، احداث پارک حاشیه ای 22 هزار مترمربعی در بلوار ساحلی و همچنین احداث پارک حاشیه ای 18 هزار مترمربعی بلوار انتظام سه طرح عمرانی دیگر است که با هزینه هزینه 7 و نیم میلیارد تومانی به مناسبت دهه مبارکه فجر آماده افتتاح است.

شهردار سنندج اعلام کرد: چندین طرح دیگر عمرانی و رفاهی این شهرداری در مراحل پایانی است که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک آن رابه اتمام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز