بعد از بن‎سلمان و آنجلینا جولی، نوبت به بایدن رسید

«احمدی نژاد»؛ رئیس جمهور سابق و عریضه‎نویس فعلی!

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۰۱۶۵
«احمدی نژاد»؛ رئیس جمهور سابق و عریضه‎نویس فعلی!
نامه نگاری‌های سریالی محمود احمدی نژاد طی ماه‌های اخیر به حدی تکراری شده که گویی قلم از دست معجزه هزاره سوم نمی‌افتد و همواره در حال کتابت عریضه‌های متعدد خطاب به افراد سرشناس سیاسی و هنری در چهارگوشه دنیاست!
به گزارش برنا؛ نامه نگاری‌های سریالی محمود احمدی نژاد طی ماه‌های اخیر به حدی تکراری شده که گویی قلم از دست معجزه هزاره سوم نمی‌افتد و همواره در حال کتابت عریضه‌های متعدد خطاب به افراد سرشناس سیاسی و هنری در چهارگوشه دنیاست!
اکنون، اما در جدیدترین ورژن از این نامه نگاری ها، اینبار احمدی نژاد به سراغ رئیس جمهور نوسفر ایالات متحده آمریکا، یعنی جو بایدن رفته و خطاب به او نکاتی را مطرح نموده است.
 

جالب اینجاست که اگرچه هنوز از مفاد این نامه خبر چندانی درز نکرده است، اما رسانه اپوزیسیون «ایندیپندنت فارسی» که سابقه مصاحبه با احمدی نژاد را هم در کارنامه دارد، با افشای بخش‌هایی از این نامه می‌نویسد: «احمدی نژاد در این نامه برای بایدن «دعا» کرده است تا از سیاست‌های سنتی آمریکا دست برداشته و با اتخاذ سیاست‌های مبتنی بر صداقت در مسیر از بین بردن ظلم و فقر قدم بردارد. احمدی‌نژاد هم‌چنین تاکید کرده است که امروز مردم ایران و آمریکا در انتظار گشایش‌های زیادی در روابط با یکدیگر هستند و امید دارند که دریچه‌های بیشتری برای این رابطه مسالمت‌آمیز فراهم شود.»

گفتنی است محمود احمدی نژاد پس از دست گل‌های به آب داده‌ای همچون «نامه نگاری با محمد بن‎سلمان جنایتکار»، «عریضه نویسی خطاب به آنجلینا جولی بازیگر معلوم الحال هالیوودی» و «مصاحبه با رادیو فردا ارگان خبری سازمان جاسوسی آمریکا»، اینبار خطاب به جو بایدنی نامه نوشته است که با ابراز خوشحالی علنی پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، اظهار داشته بود: «هیچ آمریکایی در مرگ قاسم سلیمانی عزاداری نمی‌کند. او مستحق بود برای جنایاتش علیه نیرو‌های آمریکایی و هزاران بیگناه منطقه در برابر قانون بایستد.»!

فارغ از بررسی بیشتر این نامه نگاری‌های تکراری و بی ارزش، نکته برجسته‌تر در این زمینه، کندوکاو در سیر تطور قهقرایی رئیس جمهور سابق و عریضه نویس فعلی است که اگرچه در ابتدا با شعار احیای مفاهیم انقلاب و ضدیت با امپریالیسم جهانی روی کار آمد، اما پس از گذشت کمتر از یک دهه از آن دوران، با عملکرد شاذ و موضع گیری‌های متناقض خویش، تمام اعتبار و آبرویش را خرج ماجراجویی‌های بی مورد کرده است.

کارنامه سیاسی احمدی نژاد آنچنان مملو از افراط و تفریط‌های فاحش است که حتی هواخواهان صادق و پیمان خون بسته اش را نیز در تداوم حمایت از وی به شک واداشته است. حال در شرایطی که دافعه روزافزون احمدی نژاد باعث شده تا او در غیاب اعوان و انصارش، عزلتی خودخواسته را برگزیند، معرکه گیری‌های همچون نامه به جو بایدن، به زعم او شاید بتواند روزنه امیدی برای بازگشتش به عرصه سیاسی را فراهم آورد؛ غافل از اینکه فراموش کرده است که مردم هیچگاه آزموده را دوباره نخواهند آزمود!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز