مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز:

حریم رودخانه کرج آزادسازی می‌شود/۲۶۶ چاه غیرمجاز مسدود شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۰۲۴۵
حریم رودخانه کرج آزادسازی می‌شود/۲۶۶ چاه غیرمجاز مسدود شد
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: در حوزه انسداد چاه های غیرمجاز حجم آزادسازی ها در 9 ماهه امسال 266 مورد بوده است که بیش از کل اقدامات سال 98 است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،  داوود نجفیان در سومین نشست قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز صبح امروز دوشنبه برگزار شدحجم چاه‌های مسدود شده در سال 98 را نیز 229 حلقه عنوان کرد و اظهار کرد: در مجموع  از سال 91 تا پایان سال 97 نیز 2038 حلقه چاه مسدود شده و از ابتدای سال 91 تاکنون 676 دستگاه و تجهیزات حفاری غیرمجاز توقیف شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای البرز با بیان اینکه در 9 ماهه سال 99 تعداد 133 مورد آزادسازی در استان انجام شده و این حجم با کل سال 98 برابری می‌کند از ساماندهی اراضی حریم رودخانه آتشگاه خبر داد و متذکر شد: این طرح در 1.5 کیلومتر از حریم رودخانه آتشگاه انجام شد که از 20 پلاک موجود تاکنون 11 رستوران آزادسازی و امکان دسترسی مردم به رودخانه مهیا شده است.

وی اضافه کرد: در خصوص رودخانه کرج نیز علامت‌گذاری برای آزادسازی آغاز شده و بعد از چندین دهه شاهد عملیات آزادسازی رودخانه کرج خواهیم بود که بدون حمایت دادگستری این اتفاق ممکن نبود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز