رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

میزان مرگ و میر کرونایی در استان پایین است

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۰۲۸۴
میزان مرگ و میر کرونایی در استان پایین است
محمدرضا نیکبخت گفت: میزان مرگ و میر استان پایین است و در این شرایط ، می توان کلیه دستگاه های اکسیژن ساز ، CT ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی ، به خصوص بخش های کووید را به خوبی بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  نیکبخت در نشست بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و ارائه ی راهکارهای مناسب به منظور کاهش آمار مبتلایان و کنترل شیب روند بیماری برای جلوگیری از افزایش آمارها  با بیان اینکه نگاه ما به مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی استان یک نگاه توسعه ای است ؛ اظهار کرد : نگاه اصلی ما به دانشگاه به ویژه در بحث درمان ، یک نگاه توسعه ای است و نیاز است معاونت درمان با کمک مجموعه اش و روسای بیمارستان ها ، نقشه ی راه خود را در خصوص افق راهبردی سند چشم انداز دانشگاه ارائه نمایند .

او افزود : با مدیریت علمی و آکادمیک جلو بروید و بر مشکلات و موانع پیش روی خود فائق بیایید ؛ چرا که با مدیریت سنتی نمی توان کارها را پیش برد .

 نیکبخت با اشاره به بحث کووید ۱۹ ، تصریح کرد : میزان مرگ و میر استان پایین است و در این شرایط ، می توان کلیه دستگاه های اکسیژن ساز ، CT ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی ، به خصوص بخش های کووید را به خوبی بررسی کرد و نسبت به رفع ایرادات ، موانع و کمبود تجهیزات بیمارستانی ، اقدام نمود و ذخیره دارویی بخش کووید را نیز فراهم کرد تا در صورت افزایش آمارها یا شروع پیک جدید با آمادگی کامل به این قضیه ورود پیدا کنیم .

او  با اشاره به سند چشم انداز سال ۱۴۰۴ معاونت درمان دانشگاه ،یادآورشد: باید دستگاه ها ، تجهیزات ، تخصص ها و دیگر نیازهای بیمارستانی تا پایان سال لیست شود و تمام نیازهای  بیمارستانی نیز باید مدنظر قرار گیرد تا با تجهیز بخش های مختلف بیمارستانی و رفع کمبودها ، مردم شاهد تغییرات اساسی در حوزه درمان استان در سال ۱۴۰۰ باشند .     

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز