امام‌جمعه ابرکوه:

پیروزی انقلاب نقطه عطفی در تاریخ ایران است

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲۷
پیروزی انقلاب نقطه عطفی در تاریخ ایران است
امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران است، گفت: این ایام یادآور رشادت‌های ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در مقابله با سیاست‌های خصمانه رژیم منفور پهلوی و مستکبران حامی این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام "سید ابراهیم حسینی" عصر دو شنبه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع فرماندهان و مسوولان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه ، افزود: ملت ایران در چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب ، برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام امت و شهدا به ‌رغم توطئه‌های دشمنان مسیر را به خوبی طی کردند.

وی  ادامه داد: امروز انقلاب به الگو و پایگاه عدالت در جهان تبدیل شد و به برکت وجود نعمت ولایت‌ فقیه در مسیر اهداف استکبار ستیزی با وحدت و انسجام مردم و مسئولان به حول قوه الهی به‌پیش می‌رود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به دستاوردهای انقلاب تاکید کرد: تحقق این‌همه دستاورد و برکت برای کشور و ملت ما ، آنهم در اوج تحریم ها چیزی جز معجزه است و پیشرفت و توسعه‌ اقصی نقاط کشور باورکردنی نیست.

حسینی اضافه کرد: در این ۴۲ سال درحالی‌که امکاناتی محدود داشتیم و هرروز موانع بزرگ را از سر گذراندیم اما در زمینه‌های علمی، نظامی، فناوری، هسته‌ای، توسعه، عمران و آبادانی خوش درخشیده‌ایم .

وی افزود:  امام خمینی (ره) نظام مردم ‌سالاری دینی را بر مبنای سه شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ایجاد کرد و دست اجانب به‌ویژه یغماگران آمریکایی را از منابع کشور قطع کردند.

سرهنگ "مهدی " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در این دیدار گفت: پیروزی انقلاب مدیون زحمات امام خمینی (ره) و وحدت و یکپارچگی احاد ملت بود.

ابرقویی با بیان اینکه شهدا برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از جانشان گذشتند ، افزود: برای بیان دستاوردهای عظیم انقلاب و خدمات نظام و دولتمردان ، دستگاه های فرهنگی تلاش کنند تا جوانان امروز از این دستاوردها آگاه شوند.

وی همچنین اظهارکرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ،۴۲برنامه متنوع با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت و با مشارکت مردم و بسیجیان این شهرستان با توجه به شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی اجرا می‌شود.

ابرقویی ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، برگزاری یادواره ۲۸۵شهید شهرستان ،  برپایی نمایشگاه و مسابقات فرهنگی و هنری  بخشی از برنامه‌هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز