دهه فجر ۴۱۰ کلاس درس در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۱۱۲۸
دهه فجر ۴۱۰ کلاس درس در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی از افتتاح ۴۱۰ کلاس درس در استان همزمان با دهه فجر خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سپیده طیب‌قاسمی در مورد دستاوردهای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از سال ٩۶ تا پایان سال ٩٩ گفت: در طی این مدت، ۵۲۷ مدرسه با ۲۱۰۹ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۴۴۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است ضمن اینکه تجهیزات مورد نیاز ۵۹۳ مدرسه‌ دایر در سطح استان نیز تامین شده است.

وی افزود: در طی این مدت همچنین کلاس‌های خشتی و گلی شامل ۶۳ کلاس درس برچیده و جمع‌آوری شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۷۸۲۳ کلاس درس از مجموع ۹۱۱۸ کلاس درس استان استانداردسازی و پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف بزرگ سطح استان نیز فعال و تعیین تکلیف شده است.

طیب قاسمی در خصوص افزایش جذب خیرین مدرسه‌ساز نیز گفت: میزان مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی از ۴۵ میلیارد ریال در سال ۹۶ به ۷۲۰ میلیارد ریال در ۱۰ ماهه سال  ۹۹ افزایش یافته است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۹ باب سالن ورزشی و ۲ مدرسه شبانه‌روزی طی ۳ سال گذشته خاطرنشان کرد:  در دهه فجر امسال ۷۰ پروژه با ۴۱۰ کلاس درس در استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی افزود: پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» با هدف سهیم شدن در ساخت مدرسه برای فرزندان ایران است که تاکنون در استان آذربایجان‌غربی، ۲۶۶۵ نفر مشارکت کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز