معاون سیاسی استاندار:

تکریم و پاسخگویی سرلوحه کار مدیران کردستان باشد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۱۲۲۲
تکریم و پاسخگویی سرلوحه کار مدیران کردستان باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: حُسن خلق از ویژگی های مهم کارگزاران اسلامی است و تکریم مردم و پاسخگویی به شهروندان بایستی در سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  محمد ابراهیم زارعی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار تلاش مدیران و نخبگان برای دعوت مردم جهت مشارکت در انتخابات شد.

زارعی با عنوان اینکه در مورد عدم تحقق برخی از وعده ها و مشکلات اقتصادی جامعه، با شهامت از مردم پوزش می خواهیم ادامه داد: باید صادقانه گفت که آیا دولت کاری از دستش برآمده و انجام نداده است.

زارعی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور ادامه داد: هیچ وقت در شرایطی این چنین سخت نبودیم و در چهار سال اخیر علاوه بر تحریم‌های سخت، بلایای طبیعی و کرونا کار را برای دولت بسیار سخت کرد و دولت نتوانست به بخشی از وعده‌هایش عمل کند.

زارعی عنوان کرد: اما در همین شرایط سخت کارهای خوبی در کردستان صورت گرفت زیرا تا قبل از این دولت، استان کردستان تنها برای ۱۶ هزار هکتار از زمین‌ها حقابه داشت، اما امروز این میزان به ۹۶ هزار هکتار رسیده است.

معاون استاندار کردستان افزود: بیمارستان شفا در سقز و کوثر در سنندج، سد چراغ‌ویس سقز، تصفیه‌خانه شماره ۲ سقز و چند پروژه دیگر در سطح استان در این دولت به سرانجام رسید و تلاش‌ها برای اتمام دو پروژه مهم راه ‌آهن سنندج و فرودگاه سقز نیز تا پایان دولت ادامه دارد.

زارعی در پایان با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک ضرورت است و باید تلاش کنیم کار به تعطیلی بازار در ایام پایان سال و نوروز نکشد تا کسب و کارها بیشتر از این آسیب نبیند.

معاون سیاسی استاندار کردستان در گرامیداشت دهه فجر برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و آئین تودیع و معارفه رئیس مرکز اسلامی به سقز سفر کرد، این اولین سفر زارعی به سقز بعد از انتصاب وی به عنوان معاون سسیاسی استانداری کردستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز