در نشست مدیر کل زندانها با فرمانده سپاه الغدیر استان؛

آزادی۴۰ زندانی جرائم غیر عمد در کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۱۳۵۱
نشست مشترک مدیر کل زندانهای استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در نشست مدیرکل زندان‌های استان و فرمانده سپاه الغدیر یزد که به میزبانی سپاه الغدیر استان برگزار گردید ، "حسین سبزواری" مدیر کل زندانهای استان باارائه آمار آزادی ستاد دیه استان در سال 1999 گفت : با همت خیرین و نیکوکاران استانی و تلاش پرسنل زحمت کش در ستاد دیه استان تعداد  292  از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

وی در ادامه افزود : برای آزادی این تعداد  292 مبلغی بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان نیاز که مبلغ   139 میلیارد تومان توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده  و با پرداخت مبلغی بیش از  8 میلیارد تومان زمینه آزادی این ۲۹۲  مددجو از زندان فراهم آمد .

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری آیین آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت : در تلاش هستیم تا با مشارکت مردم ، خیرین و نیکوکاران استان و همینطور اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان در اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات تعدادی مددجو جرائم غیر عمد را طی برگزاری آیینی به مناسبت دهه فجر از زندانهای استان آزاد کنیم . 

سبزواری در پایان گفت : هم اکنون تعداد ۲۳۲ محکوم مالی در زندانهای استان به سر میبند که برای آزادی آنها مبلغی بیش از ۲۴۸ میلیارد تومان نیاز است که آزادی این محکومین همت مسئولین ، خیرین و نیکوکاران استان را میطلبد.

در ادامه این نشست سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : کمک به همنوع یکی از مهمترین وظایف دینی و شرعی ماست که باید در تمام سطوح جامعه اتفاق بیفتد .

وی در ادامه از برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد در اسفند ماه خبر داد و گفت : در این کنگره ۴۰ برنامه شاخص و مهم در دست اقدام است اهدافی مانند چاپ ۴۰ عنوان کتاب شهید در خصوص فرماندهان و شهدا ، ۴۰۰۰ جلسه ختم قرآن ، نصب ۴۰۰۰ تابلو از شهداء ، کمک به ۴۰۰۰ بیمار خاص و …. در دست کار گرفته است .

پور شمسی در ادامه از اجرای طرح موسم پرواز ویژه آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد خبر داد و گفت : در تلاشیم که با کمک گرفتن از خیرین ، نیکوکاران ، خانواده بسیج زمینه آزادی ۴۰ مددجو محکوم مالی را از زندان فراهم کنیم .

گفتنی است در این نشست سرهنگ علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر ، سرهنگ غلام علی حاجوی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان ، سرهنگ فقیه جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگی سپاه نیز حضور داشتند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز