رییس صمت یزد:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی یزد ۳۴ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۱۴۸۹
تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی یزد ۳۴ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی در این استان برای ۳۴ هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا علمدار یزدی" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ظهر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از یک واحد تولید کاشی در شهرستان اردکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان یزد یک‌هزار و ۱۹ طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد وجود دارد که تا امروز بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان برای آنها سرمایه‌گذاری شده است.

علمدار یزدی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها متفاوت است، افزود: بخش قابل توجهی از طرح‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم با حمایت از سرمایه گذاران، بقیه طرح‌ها نیز در سال آینده بهره‌برداری شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: در دهه فجر امسال از ۱۲ طرح صنعتی در سطح استان بهره‌برداری می شود که برای این طرح‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان فراهم می شود.

وی عنوان کرد: امروز نیز با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت، چهار طرح بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری ۶۷۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۱۰ نفر افتتاح و بهره برداری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز