فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبر داد:

دستگیری ۲ اوباش سابقه دار "فردیسی"

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۱۸۹۱
دستگیری ۲ اوباش سابقه دار فردیسی
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار این شهرستان خبر داد و گفت: این متهمان به جرم اوباشی گری و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب پلیس ومراجع قضائی بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سرهنگ کامران ملکی بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در شهرستان فردیس اجرا شد، ماموران پلیس امنیت عمومی 2 نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و تحرکات آن ها را زیر نظر قرار گرفتند.

وی افزود: در ادامه ماموران با بررسی سوابق این 2 اوباش متوجه شدند که هر 2 آن ها به جرم قدرت نمایی در انظارعمومی، اوباشی گری و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی هستند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر 2 آن ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به ابراز رضایت شهروندان فردیسی از درهم شکستن هیمنه پوشالی این اوباش و دستگیری آن ها تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان برنمی تابد تا عده ای بزهکار امنیت شهروندان که خط قرمز پلیس است را مخدوش کرده و آرامش مردم را برهم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز