به میزبانی یاسوج انجام گرفت؛

تجلیل از۲ جوان موفق لرستانی در جشنواره تجلیل ازسمن ها و جوانان برتر عشایر کشور

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۱۹۵۱
تجلیل از۲ جوان موفق  لرستانی در جشنواره تجلیل ازسمن ها و جوانان برتر عشایر کشور
از 2جوان موفق وبرتر لرستانی در افتتاحیه طرح ملی جشنواره تجلیل از سمن ها و جوانان برتر عشایر کشوربه میزبانی کوه کیلویه وبویر احمد تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در آئینی و با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویر احمد ،معاونت توسعه منابع استانداری ،مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان ،معاونین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان ،مراسم افتتاحیه طرح ملی جشنواره تجلیل از جوانان برتر عشایر کشور در دو بخش جوانان و سمن ها در یاسوج برگزار شد.

در این مراسم که از اعضای سمن های روستایی و عشایری ۲۵ استان کشور در یاسوج تجلیل شده بود ستار زمانی به عنوان یک  جوان موفق وبرتر و همچنین راضیه حسین وند مسئول سمن طنین سبز افلاک  از استان لرستان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند .

  راضیه حسین وند مسئول  کانون مردم نهاد طنین سبز افلاک در این خصوص به برنا گفت:  سمن طنین سبز افلاک  از شهریور سال 95 آاز به فعالیت کرد و درحوزه های مختلف  ازجمله آسیب های اجتماعی ،اعتیاد، فرهنگی ،ورزشی و...فعالیت خودرا انجام داده ایم.

او افزود: اکثر فعالیت های ما در حوزه کارگاه های  آموزش  بوده که در سطح روستاهای شهرستان چگنی انجام گرفته است.

 همچنین ستار زمانی  اهل خرم آباد ودارای مدرک کارشناسی ارشد که در این جشنواره به عنوان جوان برتر در زمینه اختراع  مورد تجلیل قرار گرفته است به خبرنگاربرنا گفت: از سال 90 فعالیت خودرا در حوزه اختراعات وآن هم درزمینه مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی آغاز کردم وتاکنون  3 اختراع و 2 تائیدیه علمی نیز داشته ام .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز