امروز انجام گرفت؛

افتتاح طرح های عمرانی در چگنی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۷
افتتاح طرح های عمرانی در  چگنی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در دهه مبارک فجر ۴۰ طرح عمرانی با مبلغ ۹۷ میلیارد تومان در شهرستان چگنی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار چگنی، نماینده ولی فقیه، بخشدار و سایر مسئولین محلی تعدادی از پروژه های این شهرستان به بهره برداری رسید.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این خصوص گفت:  در دهه مبارک فجر ۴۰ طرح با مبلغ ۹۷ میلیارد تومان در شهرستان چگنی مورد بهره برداری قرار می گیرد که امروز به صورت نمادین چند طرح از آنها با حضور مسئولین افتتاح گردید.

گودرز امیری تصریح کرد:از جمله این طرح ها افتتاح نمادین پل مینه به نمایندگی از سه پل دیگر این شهرستان بود که در جریان سیل ۹۸ به طور کامل تخریب شد که مجموع پل ها با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شدند.

 او افزود:  امروز مدرسه چهار کلاسه روستای ور پل با اعتبار حدود یک میلیارد تومان افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به پروژه های توزیع برق شهرستان چگنی اشاره کرد و گفت: امروز فیدر جدید ویسیان از شهر سراب دوره به طول ۱۰ کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 امیری بیان کرد: سایر پروژه های مورد نظر به دست مسئولین دیگر در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز