مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا خبرداد :

افتتاح ۶ پروژه عمرانی – ورزشی طی دهه فجر امسال در لرستان / افتتاح فازهای اول پیست اسکی الیگودرز و استادیوم ۵ هزار نفره چغا بهرام دورود در هفته آینده

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۲۱۲۲
افتتاح ۶ پروژه عمرانی – ورزشی طی دهه فجر امسال در لرستان  / افتتاح فازهای  اول پیست اسکی الیگودرز و استادیوم ۵ هزار  نفره  چغا بهرام دورود در هفته آینده
حشمت الله امان الهی از افتتاح 6 پروژه عمرانی – ورزشی درایام الله دهه مبارک فجر امسال در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی شامگاه پنج شنبه در این گفت وگو با اشاره به تعداد پروژه های عمرانی – ورزشی  بهره برداری شده در ایام الله دهه مبارک فجر امسال ،اظهار کرد: 6 پروژه ورزشی در طی این ایام در مسیر بهره برداری قرار گرفته  و 1 پروژه دیگر نیز در این ایام کلنگ زنی شد.

او با بیان اینکه برای  افتتاح این 6پروژه ورزشی تقریبا  19میلیارد تومان هزینه شده است، افزود:  با بهره برداری از این پروژه ها  تقریبا  105900متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد.

امان الهی تصریح کرد: یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان توجه به مناطق روستایی و عشایری است که درراستای این سیاست ،اداره کل ورزش و جوانان استان نیز  تلاش دارد تا با ایجاد زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال در مناطق روستایی و عشایری به توسعه ورزش  در این مناطق کمک کند که علاوه بر تجهیز خانه های ورزش روستایی که در ماههای گذشته 40 مورد از این خانه ها مورد تجهیز قرار گرفتند امسال نیز  در دهه مبارک فجر امسال چند پروژه را در این حوزه در مسیر بهره برداری قرار دادیم.

اوبا بیان اینکه در سومین روز از دهه مبارک  فجر چمن روستایی اشتره گل گل کوهدشت به بهره برداری رسید،تصریح کرد: همچنین در چهارمین روز از این ایام  چمن مصنوعی روستای  ززم در الیگودرز نیز کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در ادامه از افتتاح 3  چمن مصنوعی دیگردر این ایام خبرداد و گفت: افتتاح چمن های مصنوعی  داریاب دورود،  کفراج  دلفان و کاسیان خرم آبادنیز در برنامه های افتتاح  قرار دارد.

 او با بیان اینکه فاز اول دو پروژه مهم استان نیز طی هفته آینده  با حضور مقامات کشوری و  استانی افتتاح خواهد شد، خاطر نشان کرد:  فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفره  چغا بهرام دورود و همچنین فاز اول پیست اسکی تمندر الیگودرز که از پروژه های ورزشی - توریستی محسوب می شود در هفته آینده  به بهره برداری می رسد.

به گفته  امان الهی  تا قبل از پایان  سال زمین چمن مصنوعی بزرگ شهرستان کوهدشت، چمن مصنوعی روستایی ده نصیر الیگودرز ، چمن مصنوعی طنجور بروجرد و چمن مصنوعی عدل آباد الشتر نیز به بهر برداری خواهند رسید  که  با افتتاح این پروژه ها ظرفیت بزرگی به ورزش استان اضافه می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بیان کرد: همچنین چند زمین چمن مصنوعی نیز تعریف شده است  که فاز زیر سازی آنها در ماههای آینده  شروع خواهد  شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز