با حضور استاندار و معاون سیاسی استاندار؛

کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های کشاورزی بمناسبت دهه فجر در شرکت ملی پارس

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۲۱۸۰
کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های کشاورزی  بمناسبت دهه فجر در شرکت ملی پارس
بازدید از باغات بادام درختی استان( ۲۵ هکتاری) ، اولین باغات نمونه( ۵ هکتاری) پسته در استان اردبیل و باغات نمونه( ۵ هکتاری) انجیر خشک در شرکت ملی پارس از دیگر برنامه های مدیران استانی و محلی در شهرستان پارس آباد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، آیین نهال کاری ۱۵۰ هزار اصله ای در اراضی شرکت کشت و صنعت پارس با حضور استاندار اردبیل، معاون استاندار، فرماندار شهرستان پارس آباد و فرماندار شهرستان بیله سوار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر عامل این شرکت و دیگر میهمانان شرکت کننده استانی و محلی برگزار گردید.

بازدید از بزرگترین باغات بادام درختی استان( ۲۵ هکتاری) ، اولین باغات نمونه( ۵ هکتاری) پسته در استان اردبیل و باغات نمونه( ۵ هکتاری) انجیر خشک در شرکت ملی پارس از دیگر برنامه های مدیران استانی و محلی در شهرستان پارس آباد بود.

در مراسم دیگری عملیات اجرایی ۲۰ هکتار از فاز اول پروژه گلخانه ۱۰۰ هکتاری شرکت ملی کشت و صنعت پارس با حضور استاندار اردبیل ، معاونت سیاسی استاندار و فرمانداران شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار به بهره برداری رسید.

همچنین ایین کلنگ زنی پروژه توسعه دامپروری و گاوداری شیری ۱۵۰۰ راسی شرکت ملی کشت و صنعت پارس با سرمایه گذاری بیش از ۷۲۶ میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل برگزار شد.

کلنگ زنی از مزرعه چوب با غرس ۱۵۰ هزار نهال صنوبر با هدف توسعه صنایع مرتبط با چوب  نیز از دیگر پرو‍ژه هایی بود که همزمان با این طرح آغاز شد.

این پروژه ها جزو مهمترین و بزرگترین پروژه های کشاورزی استان اردبیل هستند که همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مقامات کشوری،استانی و محلی در شهرستان پارس آباد  برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز