تشکیل کمیته ویژه کمیته امداد برای تامین جهیزیه

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶۱
تشکیل کمیته ویژه کمیته امداد برای تامین جهیزیه
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته راهبری جهیزیه با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع به‌ منظور تأمین جهیزیه مورد نیاز نوعروسان نیازمند راه‌اندازی و ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد شجاعان" مدیرکل کمیته امداد استان یزد،  در مراسم اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مهریزی که هم‌زمان با سالروز میلاد پر خیروبرکت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از خیران و مسئولان شهرستان مهریز برگزار شد افزود: این تعداد جهیزیه تا روز ۱۳ رجب، سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) به ۱۱۰ سری جهیزیه افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ فقره جهیزیه با کمک خیران و مراکز نیکوکاری به نوعروسان نیازمند اهدا و آنان را راهی خانه بخت کرده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: نیکوکاران به هراندازه‌ای که می‌توانند در این کار انسان دوستانه مشارکت کنند تا بخشی از موانع ازدواج جوانان برداشته شود و این سنت حسنه الهی در جامعه تسهیل و جاری شود.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در تمامی شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز