نماینده البرز در جمع برترین‌های "عصرجدید"/رای مردمی "فرشتگان نینجا" را فینالیست کرد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۲۶۳۷
نماینده البرز در جمع برترین‌های عصرجدید/رای مردمی فرشتگان نینجا را فینالیست کرد
فصل دوم برنامه عصر جدید 3 گروه از 5 گروه فینالیست خود را شناخت واین در حالی بود که نماینده جذاب البرز نیز توانست با آرای مردمی فرصت حضور در مرحله نهایی را پیداکند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ویژه برنامه تلویزیونی عصر جدید جمعه شب گذشته با اجرای احسان علیخانی به اعلام آرای مردمی ومعرفی 3 فینالیست فصل دوم اختصاص داشت.

در این برنامه از جمع 6 گروه وفرد راه یافته به نیمه نهایی با رای مردمی 3 گروه فرصت رسیدن به فینال را پیدا می کردند که یکی از این گروه ها فرشتگان نینجا از استان البرز بود.

دختران رزمی کار البرز با نمایش خیره کننده خود در هفته گذشته سرو صدای بسیاری را به راه انداختند و تحسین داوران و بینندگان تلویزیونی را شاهد بودند و در نهایت هم در این مرحله توانستند با کسب ۲میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای به مرحله نهایی فصل دوم عصر جدید راه پیدا کنند.

البرز به اعتراف همگان همواره یکی از قطب های نخبه پروری در حوزه  ورزش بوده و نمایش فرشتگان نینجا در این فصل به خوبی مهر تاییدی براین ادعا زد.

باید صبر کرد و دید نماینده شایسته البرز برای مرحله نهایی چه نمایشی را ارائه خواهد کرد و در تقابل با رقبای قدر خود می تواند جایگاه نخست فصل دوم را از آن خود کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز