بنیاد مستضعفان اقدامات خوب در راستای محرومیت زدایی در برخی از مناطق آذربایجان‌غربی انجام داده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۲۸۲۷
بنیاد مستضعفان اقدامات خوب در راستای محرومیت زدایی در برخی از مناطق آذربایجان‌غربی انجام داده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حل مشکلات معیشتی، اشتغالزایی و اجری طرح های مختلف در استان قدردانی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه در آیین اهدای ۱۹۶ فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که بصورت ویدئو کنفرانس با استانهای ایلام، گلستان، قزوین و خراسان شمالی برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال۵۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد : از این تعداد طرح ۳۸۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۵۵۴ میلیارد تومان در حوزه دستگاه‌های اجرایی استان و ۴۵ پروژه عمرانی و خدمات شهری در حوزه شهرداری‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان و ۱۱۷ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه دهیاری‌ها در ۶ شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی گفت: در مجموع ۴۳۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۴۴ میلیارد تومان در مناطق مختلف آذربایجان غربی در دهه فجر امسال به بهره برداری  می رسد.

رحمانی در ادامه اهدای اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را نمونه ای از حاکمیت مردمی نظام اسلامی دانست و گفت: این اتفاق مبارکی است و بایستی مردم ایران اسلامی به خود ببالند چرا که نظام حاکمتی کشور در راستای حاکمیت مردمی قدم بر می دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی و حل مشکلات معیشتی مردم گفت: بنیاد مستضعفان از طریق بنیاد علوی پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی اجرا می کند که تلاشهای آن موجب رشد و تعالی و روند شتاب در توسعه این شهرستان شده است.

وی آسفالت راههای روستایی ، احداث مدارس، ساخت خانه های بهداشت و توسعه شبکه های آب شهری را از جمله اقدامات بنیاد علوی در محرومیت زدایی از شهرستان چادران عنوان کرد.

مراسم اهدای ۱۰۰ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مالکان اصلی آنها با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در شهر ایلام و به طور همزمان در ۴ استان آذربایجان غربی، گلستان، قزوین و خراسان شمالی برگزار شد.

در این مراسم که مصادف با دهه مبارک فجر برگزار شد، بخش قابل توجهی از املاکی که در دوران پهلوی توسط این خاندان از مالکانشان غصب شده و به نام خاندان پهلوی، سند خورده و پس از انقلاب در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفته بود، به نام مالکانش سند خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز