راکت‌های ارزان‌قیمت و یک‌صد هزار تومانی برای اسکواش‌بازان تهیه کرده‌ایم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۲۸۳۷
راکت‌های ارزان‌قیمت و یک‌صد هزار تومانی برای اسکواش‌بازان تهیه کرده‌ایم
نایب رییس فدراسیون اسکواش گفت: راکت‌های ارزان‌قیمت و یک‌صد هزار تومانی برای اسکواش‌بازان تهیه کرده‌ایم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش در ارومیه گفت: شیوع کرونا همه رشته های ورزشی را متضرر کرد با این حال فدراسیون اسکواش برنامه هایی برای توسعه این رشته در کشور داشت.

وی افزود: بحث کلنگ زنی آکادمی اسکواش در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شدیم و امیدواریم در شهریور سال آینده به اتمام برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون اردوهای دو و سه نفره تیم ملی در حال برگزاریست و مسابقات مردان و زنان لیگ اسکواش و مسابقات برترین های کشور تا پایان سال برگزار خواهدشد.

نایب رییس فدراسیون اسکواش افزود: برای سال آینده برنامه‌ریزی جداگانه درصورت کاهش کرونا و یا در صورت باقی ماندن محدودیت‌ها انجام گرفته است.

فقیر گفت: در برنامه های توسعه ای ، راه اندازی دیوارهای ۳طرفه‌ای، طراحی راکت با قیمت ۱۰۰هزار تومن، توسعه اسکواش در روستاها و ... از دیگر برنامه‌های فدراسیون بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: اسکواش آذربایجان غربی تا ۲ سال قبل جزو رتبه های برتر کشور بود که بدلیل تغییر و تحولات دچار افت شده با این حال با انتخاب رییس جدید و همدلی ایجاد شده در این رشته، انتظار داریم شاهد رشد و پیشرفت اسکواش آذربایجان‌غربی و بازگشت به شرایط خوب خود باشیم.

وی افزود: اکثر رشته های ورزشی مشکلات مالی دارند و تلاش می کنیم راکت‌های ارزان قیمت برای ورزشکاران تدارک ببینیم علی‌رغم تلاش وزارت ورزش و فدراسیون باید راهکار بهتری برای حل مشکلات هزینه‌های تجهیزات باشیم.

نظر شما