پیشکسوتان کاراته آذربایجان‌غربی تجلیل شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۲۹۹۲
پیشکسوتان کاراته آذربایجان‌غربی تجلیل شدند
در هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و جواد سلیمی رییس هیات کاراته استان از دوازده پیشکسوت ورزش کاراته استان تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، این مراسم که همه ساله برگزار می‌شود، امسال متفاوت از سال‌ها قبل و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

کیومرث پورایراندوست در این نشست با قدردانی از تلاش‌های پیشکسوتان ورزش استان بالاخص کاراته، پیشکسوتان را عاملی برای رشد ورزش عنوان و خاطرنشان کرد: برای رشد و ارتقای بیش از پیش تمام رشته‌ها باید از نظرات پیشکسوتان بهره برد.

جواد سلیمی رییس هیات کاراته استان نیز با اشاره به اینکه، پیشکسوتان، چراغ راه حال و آینده ورزش و بویژه رشته کاراته هستند افزود: حضور جمع پیشکسوتان در جلسه امروز برای هیات کاراته استان بسیار ارزنده و قابل ستایش است و خوشحال هستیم بعد از نزدیک به یک سال از تعطیلی ورزش بخاطر ویروس منحوس کرونا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دیداری با هم داریم.
وی ادامه داد: از مدیرکل محترم و پرتلاش ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی که در هر شرایطی حامی و پشتیبان هیات کاراته استان هستند نیز باید قدردانی و تشکر کرد.

در این مراسم، از حسین رسایی،  جعفر رحمانی،  یحیی اشرف زاده،  ناصر فتوره بنابی،  فریدون آقازاده،  والی اله جسارتی،  محمد رضا رستمی تاش،  کاووس خیاط زاده،  فرهاد مطلبی فر،  جواد آسیایی،  حبیب الله کشتیبان و غلامحسین حسنی دوازده پیشکسوت کاراته استان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز