مدیرکل ورزش و جوانان البرز خبر داد:

ثبت نام ۱۹۴ باشگاه ورزشی البرز برای اخذ وام کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۳۲۳۷
ثبت نام ۱۹۴ باشگاه ورزشی البرز برای اخذ وام کرونا
مدیرکل ورزش و جوانان البرز از ثبت نام 194 باشگاه ورزشی در این استان برای اخذ وام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در راستای برنامه ها و سیاست های دولت و وزارت ورزش و جوانان، با هر آن چه که در توان داشته باشد از باشگاه های ورزشی بویژه در زمان شیوع ویروس کرونا حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح حمایتی دولت و وزارت ورزش و جوانان از باشگاه های ورزشی، افزود: تا کنون از استان البرز 194 باشگاه ورزشی جهت دریافت تسهیلات حمایتی ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده اند.

جانعلی ادامه داد: این 194 باشگاه ورزشی در سامانه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان و سایت " کارا " جهت اخذ تسهیلات ثبت نام کرده و تشکیل پرونده داده اند که روند تکمیل و بررسی آنان در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به آسیب باشگاه های ورزشی در دوران شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با تلاش فراوان و حمایت شخص استاندار و معاون سیاسی ایشان، توانستیم ستاد کرونا را مجاب کنیم که باشگاه های ورزشی را نیز همانند یک صنف در گروه بندی مشاغل ببینند تا باشگاه ها نیز بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده و با تعطیلی های مکرر روبرو نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز