رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان :

خرید ۷۵۰ تُن میوه تنظیم بازار در استان سمنان آغاز شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۳۲۹۱
خرید ۷۵۰ تُن میوه تنظیم بازار در استان سمنان آغاز شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: روند خرید ۷۵۰ تُن میوه تنظیم بازار برای روز‌های پایانی سال و شب عید شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال در استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علی تشنه دل روز یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان افزود: از تمام ظرفیت های موجود شامل سردخانه، لجستیک و شبکه توزیع در راستای اجرای مطلوب و بهینه طرح استفاده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت برخی میوه ها در مرکز استان ، تاسیس میادین عرضه مستقیم میوه و تره بار بسیار ضروری است که این امر با همکاری شهرداری ، فرمانداری و سازمان صمت در دست پیگیری می باشد. 

وی بیان کرد: توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم و با رویکرد روستا محور با همکاری بسیج اصناف انجام می شود و کالاهایی از قبیل برنج ، شکر و روغن نیمه جامد توزیع شده است.

تشنه دل گفت: ۵۲۶ تن سهمیه شکر استان است که ۲۰ درصد برای واحدهای تولیدی و بقیه با قیمت مصرف کننده ۸۷۰۰ تومان بصورت بسته بندی به واحدهای صنفی جهت عرضه در سطح بازار توزیع می شود.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ تن روغن مایع به صورت دپو و ذخیره موجود است و در بحث روغن مایع مشکل خاصی نداریم و طبق آمار وزارت صمت عرضه روغن جامد در کشور در حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز