آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۹ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۳۴۲۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۹ بهمن ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمان استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش برنا؛ شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

وی افزود: طی این مدت ۲۶ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و یک بیمار کرونایی طی این مدت در مراکز درمانی استان فوت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۵ بیمار جدید، ۱۷ بیمار در اردبیل، ۲ بیمار در پارس آباد، ۱ بیمار در مشگین شهر و ۵ بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده افزود: در حال حاضر ۱۶۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند که 45 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

وی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت زرد و شهرهای پارس آباد، بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز