به مناسبت دهه فجر

افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان تفت با حضور استاندار یزد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۸
افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان تفت با حضور استاندار یزد
سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای علی آباد شهرستان تفت به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار یزد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در مراسمی با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، سید جلیل میرمحمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محسن صادقیان" معاون عمرانی استاندار یزد، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از مسؤلین استان و شهرستان و جمعی از اهالی روستای علی آباد، سالن ورزشی چندمنظوره شهدای علی آباد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی چندمنظوره روستای علی آباد شهرستان تفت در مساحتی به متراژ 1300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید استان افتتاح شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای این روستا و دست اندرکاران ساخت این سالن تجلیل و قدردانی شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستایی شهید امیر صادقی روستای صادق آباد شهرستان تفت

همچنین در مراسمی دیگر زمین چمن مصنوعی روستایی شهید امیر صادقی روستای صادق آباد شهرستان تفت با حضور استاندار یزد بعنوان یکی از خدمات ارائه شده به مردم در قالب کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید استان یزد افتتاح شد.  

این زمین چمن مصنوعی روستایی در مساحتی به متراژ 1700 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با تشکر از حمایت مسوولین استان در توسعه زیرساخت های ورزشی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های صورت گرفته، در نقاط محروم استان زیرساخت های ورزشی توسعه پیدا کرده و توجه ویژه ای به روستاها شده است.

شریعتی با اشاره به اینکه به مناسبت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید استان یزد 40 هزار مترمربع فضای ورزشی استاندارد در سطح استان به بهره برداری می رسد اظهار داشت: این زمین چمن مصنوعی نیز در راستای خدمات ارائه شده به مردم در قالب کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز