آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۹ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۳۶۶۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۹ بهمن ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۴۴ نفر رسیده است.

به گزارش برنا؛ محمد طاهری روز یکشنبه گفت: همچنین با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۹۲ نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ مورد بود که از این تعداد ۴۱ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۲۹ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۷، بهار ۵۸۹، تویسرکان ۶۴۴، رزن ۴۳۹، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۴ نفر بوده است.

وی در پایان افزود: همچنین یک هزار و ۸۸۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۰ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۸۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

 

نظر شما