استاندار کردستان:

شهرداری و شورای اسلامی با همدلی اقدامات مثبت و تأثیرگذاری انجام دادند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵۱
شهرداری و شورای اسلامی با همدلی اقدامات مثبت و تأثیرگذاری انجام دادند
استاندار کردستان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با وفاق، همکاری و همدلی توانستند اتفاقات مثبت و تأثیرگذاری را در سطح شهر رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صبح امروز و به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندارکردستان، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران استانی مجتمع تجاری – خدماتی مولوی به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از مجتمع تجاری – خدماتی مولوی گفت: فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج  در این دوره و در سایه همکاری، وفاق و همدلی مثال زدنی و قابل تقدیر است.

 بهمن مرادنیا عنوان کرد: اجرای طرح های مختلف خدماتی، عمرانی و رفاهی انجام شده در این سه سال باعث شده که شهروندان از این دو نهاد مردمی رضایت کافی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از فرصتی که باقی مانده در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساختها، پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سیما و منظر شهری سطح شهر نهایت تلاش را داشته باشند.

درآمد پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری

شهردارسنندج اظهار داشت: مجتمع تجاری خدماتی مولوی یکی از پروژه های  مشارکتی این شهرداری است که  در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین افزایش مشارکت با بخش خصوصی در سال 93 به صورت سهم الشرکه  احداث آن اجرایی شد.

 حشمت اله صیدی گفت: توسعه زیرساخت ها، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار با هدف احداث و توسعه اماکن خدماتی، تجاری و رفاهی، کمک به ایجاد اشتغال و فرصت های جدید و ... از اهم اهداف اجرای این پروژه است.

وی گفت: مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع دارای مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: این 7 طبقه شامل زیرزمین (انبار تجاری و اتاق ژنراتور)، همکف (تجاری، بالکن تجاری و لابی)، اول تا پنجم (خدماتی و دو دستگاه آسانسور و اتاق پکیج)، ششم (کافی شاپ و تراس اختصاصی روباز و فضای مشاع ) است.

صیدی افزود: تعداد واحدهای زیرزمین با مساحت 490 مترمربع شامل 2 واحد به اضافه بالکن تجاری و سرویس بهداشتی و آبدارخانه است.

وی تصریح کرد: تعداد واحدهای تجاری در طبقه اول نیز با مساحت 455 مترمربع؛ 4 واحد به انضمام سرویس بهداشتی و آبدارخانه و یک واحد در نیم طبقه است.

شهردار سنندج عنوان کرد: واحدهای خدماتی در طبقات دوم تا پنجم شامل هر طبقه 460,38 مترمربع دارای 32 واحد به اضافه آبدارخانه، سرویس بهداشتی و تجهیزات سرمایشی، دو دستگاه آسانسور، اتاق نصب پکیج و راه پله اشتراکی طبقات است.

وی همچنین به واحد تجاری طبقه ششم به مساحت 126,44 مترمربع دارای یک واحد کافی شاپ و علاوه برآن فضای روباز اختصاصی و سرویس بهداشتی و فضای روباز مشاع اشاره کرد.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود: با برنامه ریزی و فراهم نمودن شرایط لازم بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرحهای خدماتی، عمرانی و رفاهی در سطح شهر را فراهم نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز