دولتشاهی خیر لرستانی مطرح کرد :

با ایجاد دو غسالخانه سرابیاس و فلک الدین بار ترافیکی شهرخرم آباد کاهش می یابد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۴۰۷۷
با ایجاد دو غسالخانه سرابیاس و فلک الدین بار ترافیکی شهرخرم آباد  کاهش می یابد
علی دولتشاهی خیر لرستانی گفت: با ایجاد این دو غسالخانه بار ترافیکی شهر کاهش خواهد یافت ، جنوب شهر با جمعیت بالای خود از غسالخانه سرابیاس و شمال شهر از غسالخانه فلک الدین استفاده خواهند کرد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ علی دولتشاهی در آیین کلنگ زنی ساخت دو غسالخانه سرابیاس و فلک الدین و تعریض جاده دسترسی قبرستان خضر در خرم آبادکه  با حضور شهردار مرکزی خرم آباد ، فرمانده سپاه خرم آباد ، شهرداران مناطق و مدیران شهرداری و خبرنگاران برگزار شده بود،اظهارکرد: بسیار خوشحال و خرسندم که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به کاری پرداخته ایم  که سبب شادی مردم و خانواده هاست .

او افزود: نه تنها در شهر خرم آباد بلکه در کل کشور، شهرداری ها با مشکلات مالی مواجه هستند و توان مالی آنچنان مطلوبی در اختیار ندارند ولی با این وجود جناب شریفی مقدم شهردار محترم خرم آباد و اعضای محترم شورا دوست دارند و در تلاش هستند تا گام هایی محکم برای شهر بردارند زیرا بنده چه زمانی که در ایران هستم و چه زمانی در خارج کشور بسر می برم تمام خبرها را رصد می کنم .

دولتشاهی  تصریح کرد : ای کاش این فرهنگ در شهر ما باب شود و دوستان عزیزی که توان مالی دارند به کمک شهرداری بیایند و هر کدام دو تا از مشکلات شهرداری را رفع کنند، مطمئنم آن زمان شهری زیباتر از آنچه هست خواهیم ساخت.

این خیر لرستانی بیان کرد : به این نیت به کمک شهرداری آمدم زیرا خود نیز هنگام برگزاری مراسم سوگ اقوام و دوستان زجر می کشیدم و گاها ده مراسم به بالا در غسالخانه صالحین برگزار می شد و علاوه بر بار ترافیکی این قضیه، نمی توانستی صاحب مصیبت را به راحتی پیدا کنی و عرض تسلیتی داشته باشی .

علی دولتشاهی در جپاسخ به انتقادبرخی از افراد مبنی براینکه  برای زندگان کار انجام بده و چرا برای درگذشتگان غسالخانه بنا می کنی،یادآورشد : همه ما دیر یا زود گذرمان به غسالخانه خواهد افتاد و این مسیرمان است و تمام ملک و املاک ما همین قبر خواهد بود .

او ادامه داد : با ایجاد این دو غسالخانه بار ترافیکی شهر کاهش خواهد یافت ، جنوب شهر با جمعیت بالای خود از غسالخانه سرابیاس و شمال شهر از غسالخانه فلک الدین استفاده خواهند کرد و مرکز شهر کماکان از غسالخانه قدیمی یا همان صالحین بهره خواهد برد؛ جاده دسترسی به قبرستان خضر هر چند به علت پیشروی قبرستان جای کار فراوانی به ما نمی دهد ولی سعی ما بر این است تا جایی بتوانیم این جاده را تعریض کنیم .

 دولتشاهی   خاطر نشان کرد : من معامله با خدا کرده ام و انتظار ندارم یک تشکر خشک و خالی از من داشته باشند ، معامله ام با خداست و ان شاء الله خداوند کمک کند بتوانیم رضایت مردم را به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر کنیم نه اینکه باعث شویم رنجی به رنج های مردم اضافه شود .

او با اشاره به برنامه های   آتی خود مبنی بر آزادی زندانیان جرائم مالی و کمک معیشتی به پاکبانان شهرداری خرم آباد ، یادآوری کرد: تلاش بنده این است که پاکبانان عزیز و زحمتکش را از لحاظ معیشتی تقویت کنیم و در هفته های آینده انشاء الله شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان خواهیم بود که سرهنگ ماشاالله بازگیر هم در این مورد ما را یاری دادند و طی بازدیدی که از زندان داشتیم و خداوند توفیق دهد دل خانواده های بسیاری را شاد خواهیم کرد؛ این بخش پایانی سخنان دکتر علی دولتشاهی است .

 

 

 

 

 

نظر شما