۱۰ روش مدیریت کاهش وزن

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۴۳۴۳
۱۰ روش مدیریت کاهش وزن
آیا شما هم در کاهش وزن مشکل دارید؟ آیا حتی آبی که می نوشید باعث افزایش وزن در بدن شما می شود؟ در واقع با برداشتن گام های مناسب می توانید به کنترل وزن دست پیدا کنید . با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر و بهتر بدانید.

به گزارش برنا؛ 10 روش مدیریت کاهش وزن عبارتند از :

1. باور کاهش وزن را در خود ایجاد کنید

اول از همه ، شما باید باور داشته باشید که غذاهایی که می خورید بسیار کم کالری نیستند!  اگر غذاهایی با کالری کمتر از  کالری سوزانده شده در بدن بخورید، لاغر می شوید. نام این در رژیم غذایی ایجاد کسری کالری است. این رژیم آسیب هایی مانند خستگی ، از دست دادن عضلات ناشی از خوردن کالری کم در بدن ایجاد میکند.

2. ساعت های آخر شب دشمن شما هستند

وزن دلخواه من

غذاهایی که قبل از خواب خورده می شوند برای معده شما بسیار مضر هستند و از کاهش وزن به طور جدی جلوگیری می کنند. ما به شما هشدار نمی دهیم که بعد از شام نباید چیزی بخورید. اما باید غذا را 2 یا 3 ساعت قبل از خواب شب متوقف کنید.

3. ورزش را بخشی از زندگی خود کنید

ورزش

تقریباً برای همه اتفاق افتاده است ، مثلاً گفتی "من از شنبه شروع می کنم!" و هفته دیگر ورزش را شروع میکنم. فراموش نکنید که وقتی به مدت 1 ماه مدوام ورزش کنید ، ورزش برای شما عادت می شود. فعالیت بدنی بیشتر ، کاهش کالری بیشتر و کاهش وزن مناسب!

4. آب آشامیدنی وزن شما را متعادل می کند

نقش آب در کاهش وزن

همه ما مزایای آب غیر از کاهش وزن را شنیده ایم ، خوانده ایم و می دانیم. بنابراین نقش آب در کاهش وزن چیست؟ وظیفه کلیه ها فیلتر کردن مواد مضر از بدن است. برای این کار آب لازم است. در نتیجه کمبود آب ، کلیه نمی تواند این کار را انجام دهد و کبد شروع به کار اضافی می کند. این چربی را به انرژی قابل استفاده برای مغز و بدن ما تبدیل می کند

5. قهوه را ترک نکنید

نقش قهوه در کاهش وزن

می شنویم که بسیاری از مردم می گویند: "قهوه چه ربطی به لاغری دارد؟" قهوه حاوی کافئین ، ماده محرک است. آیا می دانید کافئین توانایی افزایش میزان متابولیسم  بدن را دارد؟ قهوه با یک برنامه رژیم غذایی منظم و یک تقویم ورزشی معمول ، کاهش وزن را برای شما آسان می کند. یک توصیه به شما اگر 1 ساعت قبل از ورزش قهوه بخورید ، کالری بیشتری می سوزانید!

6. غذاهای فیبردار در لیست رژیم های غذایی خود قرار دهید

غذاهای فیبر دار

غذاهای فیبری ، غذاهایی هستند که باید در راس رژیم شما باشند. زیرا باعث افزایش متابولیسم در بدن می شوند و غذاهای دیر هضمی هستند. داشتن سیستم دفع منظم نیز به کاهش وزن کمک می کند.

7. سبزیجات

سبزیجات

 

8. از غذاهای بسته بندی شده و فست فود خودداری کنید

روش های کاهش وزن

 

9. میان وعده

کاهش وزن

 

10. امگا 3 را فراموش نکنید

امگا 3 را فراموش نکنید

یکی از مهمترین مراحل در بین 10 روش برای مدیریت صحیح وزن ، مصرف ماهی است.  2 یا 3 بار در هفته ماهی مصرف کنید. به خصوص ماهی قزل آلا ، ساردین که سرشار از امگا 3 و امگا 6 است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز