فعالان سیاسی برای مشارکت موثر در انتخابات تلاش کنند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۴۳۹۴
فعالان سیاسی برای مشارکت موثر در انتخابات تلاش کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی با نگاه امیدوارانه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت فعال و موثر در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی و اجتماعی تکاب افزود: فعالان سیاسی خود را از صحنه تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری سال آینده کنار نکشند و زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه با تحقق مشارکت حداکثری بسیاری از مشکلات کشور حل می شود، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور حداکثری مردم در صحنه، همواره در مجامع بین المللی موفق بود و به ثمر رسیدن مذاکرات هسته‌ای و تحقق برجام در دولت یازدهم یکی از مهمترین نمونه‌های این موضوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه انتخابات جشن حضور مردم است، بیان کرد: فعالان سیاسی و اجتماعی، افراد توانمند و کارآمد برای ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشویق و ترغیب کنند و امید به آینده را در جامعه زنده نگه دارند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم و انتخاباتی پویا و پُرشور باشیم.

مصطفوی اضافه کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پنج‌هزار و ۵۲۱ طرح عمرانی، اقتصادی، ورزشی، آموزشی و بهداشتی با ۱۴۰‌هزار میلیارد ریال هزینه در هفت سال گذشته نشانه خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌غربی است.

وی با بیان اینکه عده‌ای می خواستند  با القای ناکارآمدی، دولت را زمین بزنند و همواره موانعی را ایجاد کنند، گفت: دولت با وجود تلاش‌های فراوان در برخی از عرصه‌ها نتوانست به اهدافی که می خواست دست پیدا کند اما همزمان با تحریم های گسترده در بسیاری از بخش ها از جمله توسعه مناطق محروم و بهبود زیرساخت های روستایی تمام توان خود را به کارگرفت و موفق شد.

مصطفوی اظهارداشت: خدمات و دستاوردهای دولت در آذربایجان‌غربی درحالی اتفاق افتاده که در سالهای اخیر درآمد کشور از فروش نفت قابل ملاحظه نبود اما دولت دکتر روحانی تلاش کرد از محل منابع مختلف، طرح های توسعه‌ای را اجرا کند از این رو فعالان سیاسی و اجتماعی باید کارآمدی‌ها و اقدامات را بیان و به مردم امیدواری بدهند.

فرماندار تکاب نیز در این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تشدید تحریم‌ها، اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و توسعه عمرانی و زیرساختی کشور انجام‌داد.

امیر ستوده‌فر افزود: به طور قطع با گشایش‌هایی که در ماه‌های آینده صورت خواهد گرفت شاهد برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری خواهیم‌بود.

وی بیان کرد: فعالان سیاسی و اجتماعی با تلاش‌ها و فعالیت‌های خود نسبت به تقویت امید و نشاط در جامعه در آستانه انتخابات اقدام کنند.

فرماندار تکاب ادامه داد: امیدواریم با احساس مسئولیت فعالان سیاسی و حضور حداکثری مردم شاهد برگزاری یک انتخابات پُرشور و قانونمند در خرداد ماه ۱۴۰۰ باشیم.

روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و تولیدی شامل طرح گازرسانی محور تخت سلیمان و واحد تولیدی ورق های فایبرگلاس در تکاب مورد بهره برداری قرارگرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز