امروز رخ داد؛

تاکید فرماندار ارومیه بر کنترل قیمت ها و برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۷:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۴۴۴۳
تاکید فرماندار ارومیه بر کنترل قیمت ها و برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان
جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و بازرس کل استان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه با تاکید بر تقوی مسئولین اظهار داشت: مسئولان باید بر معنویات و اخلاقیات در انجام امور توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار ارومیه نیز دهه فجر را دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی معرفی کرده و گفت: خدمتگزاری صادقانه برای مردم، وظیفه ملی و معنوی مسئولان است و امیدوارم خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.

رسول مقابلی تامین عدالت، امنیت و رفاه مردم را ضروری دانسته و افزود: در شرایط کنونی که اقتصاد کشور و معیشت مردم توسط دشمن هدف گرفته شده، کوتاهی مسئولان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت با تمام توان به دنبال بهبود معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: کشور ما به طور همزمان درگیر جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کروناست و هنر مدیریتی این است که در شرایط سخت خدمتگزار شایسته ای باشیم.

فرماندار ارومیه در ادامه معیار برگزاری انتخابات را قانون انتخابات دانسته و تصریح کرد: با تمام توان به دنبال برگزاری انتخابات سالم و پرشور خواهیم بود.

مقابلی همچنین ضمن قدردانی از کادرهای درمان و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و جلسات، افزود: مسئولان باید الگوی شایسته ای در مبارزه با کرونا برای جامعه باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کنترل قیمت ها و برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان ضروری است.

بازرس کل استان نیز در این جلسه بر قانون مداری دستگاهها در انجام امور تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز