به مناسبت دهه مبارک فجر:

سه طرح عمران شهری در سنندج به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۴۶۹۳
سه طرح عمران شهری در سنندج به بهره برداری رسید
به مناسبت دهه مبارک فجر صبح امروز سه طرح عمران شهری نظیر پایانه حمل ونقل عمومی میدان آزادی ، ساماندهی بلوا رانتظام و بلوار ساحلی مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صبح امروز آیین افتتاح سه طرح رفاهی -خدماتی با حضور  معاون سیاسی وامنیتی استاندار ، شهردار سنندج، اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و جمعی از مسئولان  شهرستان سنندج به بهره برداری رسید.

شهردار سنندج  ضمن تبریک دهه مبار ک فجر اظهار داشت: امسال در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و به دلیل عرض کم خیایان های منتهی به خیابان آزادی با اداره آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه به منظور تخریب دیوار ساختمان آموزش و پرورش و قسمتی از دیوار دبیرستان تیزهوشان در خیابان مولوی توافقاتی صورت گرفت.

مهندس حشمت اله صیدی گفت: در همین راستا عملیات تعریض خیابانهای مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی در زمینی به مساحت 2100 مترمربع احداث شد.

وی گفت : خوشبختانه احداث پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی در کاهش و روانسازی ترافیک هسته مرکزی سطح شهر تاثیر بسزایی داشته و این طرح موجبات رضایتمندی شهروندان و رانندگان ناوگان تاکسیرانی را فراهم نموده است.

مهندس صیدی افزود : در راستای اجرای  طرح ساماندهی بلوارهای سطح شهر امسال شهرداری منطقه سه عملیات ساماندهی بلوار ساحلی و انتظام را آغاز نمود.

وی گفت : در راستای رتقاءسطح سیما و منظر و همچنین توسعه سرانه فضای 22 هزار متر مربع فضای سبز ، 4 هزار متر مربع سنگفرش و نصب روشنایی و مبلمان پارکی در بلوار ساحلی انجام شد .

وی گفت : در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه عملیات تعریض دو نیم کیلومتر از ضلع غربی بلوار ساحلی هم آغاز شده که حدود یک کیلومتر از آن اتمام و مابقی آن با مساعد شدن هوا عملیات آسفالت آن انجام خواهد شد.

وی افزود : در راستای ساماندهی بلوار انتظام هم 18 هزار متر مربع فضای سبز و 6 هزار متر مربع  فرش پیاده رو در بلوار انتظام احداث شد .

 شهردار سنندج عنوان کرد: عملیات ساماندهی دیگر بلوارهای سطح شهر در دستور کار شهرداری مناطق است و امیداوریم بتوانیم با ساماندهی و زیبا سازی بلوارهای سطح شهر گام مهمی در جهت رضایتمندی شهروندان برداریم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز