امام جمعه یزد:

افکار و سیره آیت‌الله مصباح یزدی به جوانان منتقل شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۴۷۸۸
افکار و سیره آیت‌الله مصباح یزدی به جوانان منتقل شود
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: افکار و سیره حضرت آیت‌الله مصباح یزدی توسط نهادها و رسانه‌های گروهی بنحو مناسب بین مردم و جوانان مننقل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله "محمدرضا ناصری " روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از مستند آیت الله مصباح که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد افزود: شناخت خدمات و اندیشه های این عالم برجسته و انقلابی و پیاده سازی آن در جامعه ضروری است .

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته و ساخت مستند توسط اداره کل تبلیغات اسلامی یزد با همراهی برخی نهادها اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود، ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای ترویج افکار عالمان دینی در جامعه همواره یک موضوع مهم است .

"حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی" مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهم این اداره‌کل همکاری با سایر نهادها و تشکل‌های فرهنگی و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای برای پیگیری اهداف نظام مقدس اسلامی و معرفی عالمان دینی در جامعه و بین جوانان است .

نجیمی افزود: تاکنون توسط روابط عمومی این اداره‌کل با همکاری برخی مجموعه‌های فرهنگی اقداماتی مختلف فرهنگی صورت گرفته و ساخت مستند آیت‌الله مصباح برای بررسی ابعاد شخصیتی و خدمات علمی و فرهنگی اثربخش ایشان به نظام و جامعه اسلامی در این راستا بوده است.

مستند آیت الله مصباح یزدی به مدت ۳۰ دقیقه شامل سخنرانی و بیان خاطرات، زندگی‌نامه و خدمات علمی و فعالیت‌های اجتماعی ایشان به حوزه‌های علمیه و مردم است که توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی با همکاری برخی مجموعه‌های فرهنگی ساخته شده است .  

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری ، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی سال ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت و پیکر ایشان پس از تشییع در شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز