آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۲۱ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۲۱ بهمن ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام آمار کرونا در ۲۱ بهمن ۹۹ در چهارمحال و بختیاری، از شناسایی ۳ بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند.

او افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست سه مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۷۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۰ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۷۶۰ نفر رسید.

شیرانی گفت: هم اکنون ۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

 

نظر شما