دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌های سیاسی و فرهنگی نظام سلطه را به چالش کشید / خدمات انقلاب اسلامی موجب سرافرازی ایران و ایرانی شده است

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۵۲۷۹
انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌های سیاسی و فرهنگی نظام سلطه را به چالش کشید / خدمات انقلاب اسلامی موجب سرافرازی ایران و ایرانی شده است
سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی گفت: انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن، تمامی نقشه‌های سیاسی و فرهنگی نظام سلطه را به چالش کشید و یک گفتمان جدید مبتنی‌بر عدالت را در جهان ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا روز چهارشنبه   در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن که در مصلی  خرم آبادبرگزارشده بود ، اظهارکرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۲ سال خدمات ارزنده‌ای در کشور داشته است که قابل مقایسه با خدمات انجام گرفته در طول دویست سال قبل نیست.

او افزود:خدمات انقلاب اسلامی موجب سرافرازی ایران و ایرانی شده است و امروز ملت‌های آزادی‌خواه جهان، ملت ایران را به عنوان الگوی مقاومت خود می‌شناسند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن، تمامی نقشه‌های سیاسی و فرهنگی نظام سلطه را به چالش کشید و یک گفتمان جدید مبتنی‌بر عدالت را در جهان ایجاد کرد.

 او خاطر نشان کرد: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌هایی که در قرن بیستم به وقوع پیوست در برخورداری از وجود یک رهبر عادل، فقیه جامع‌الشرایط، برخوردار از یک سازه مستحکم و معتقد به سنت نبوی و علوی است که توانست تمامی مکاتب سیاسی اعم‌از کمونیستی، ماتریالیستی، لیبرالیست را با شکست مواجه سازد و تفکر جدیدی را برای پیروزی ملت‌ها و ساختن نظام‌های مردم‌پایه در جهان رقم بزند.

  مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به  دستاوردهای مثت  ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی و سیاسی،عنوان کرد: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک ظرفیت مهم است و می‌طلبد مردم با حضور منسجم و همه‌جانبه در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب افرادی اصلح با توجه به شاخص‌های مدنظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در جهت تقویت کشور اقدام کنند.

سرلشگر صفوی گفت:  در انتخابات اخیر آمریکا برای همه مشخص شد آمریکا از نظر سیاسی و فرهنگی چه‌قدر ضعیف و آسیب‌پذیر است و قدرت آمریکا دچار اضمحلال و سیاست آمریکا نخ‌نما و بی‌‌آبرو شد، آمریکایی‌ ها که در معادله قدرت جهانی، رقابت اصلی را با چینی‌ها و روس‌ها داشتند، در افغانستان و عراق درگیر شدند، چینی‌ها از نظر اقتصادی و روس‌ها از نظر نظامی پیشرفت کردند، ایران هم دو دشمن خود را در شرق و غرب کشور به دست ظالم بزرگ‌تر از دست داد و قدرت نفوذ خود، عمق‌بخشی سیاسی، فرهنگی و امنیتی خود را از خلیج‌فارس و دریای خزر تا مدیترانه امتداد داده است.

او بیان کرد: آمریکایی‌ها در پروژه تک قطبی سازی قدرت در جهان و یا تشکیل قدرت هژمون شکست خوردند، ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و عبری در سوریه برای سرنگونی بشار اسد و راه‌اندازی داعش با درخواست دولت‌های سوریه و عراق و حمایت سیاسی، نفوذ و حضور مدافعان حرم و با حضور مشاوره نظامی امثال سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست مواجه شد، ایران پیروز منطقه شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: آمریکایی‌ها خوب می‌فهمند، اگر آمریکایی‌ها قدرت داشتند پیروز می‌شدند اما در این صحنه رقابت ایران پیروز شد.

او با تبیین فرصت جهاد در ساخت ایران اسلامی، یادآورشد: جهاد بزرگ ساختن ایران اسلامی و عبور از شرایط سخت  فعلی و برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت فرصت‌ها، چالش‌ها  و داشتن برنامه‌های کلان  کلی و استانی است.

 سرلشکر صفوی  تاکید کرد: مدیران عالی‌رتبه کشور عزیزمان با شناخت روندها و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی و تشخیص درست راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی و با درک صحیح از فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو می‌توانند راهبردها و برنامه‌های آمایش سرزمینی را تنظیم و تدوین کنند.

 

 

نظر شما