مسیر نورانی انقلاب با دوری از یاس و ناامیدی ادامه یابد

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۵۲۸۷
مسیر نورانی انقلاب با دوری از یاس و ناامیدی ادامه یابد
امام جمعه موقت میبد گفت: پیروزی‌ها و موفقیت‌های زیادی با صبر و پایداری مردم و با پیروی از ولایت فقیه زمان در ۴۲ سال انقلاب در ایران به دست آمد و همچنان با اعتماد نکردن به دشمنان و دوری از یاس و ناامیدی مسیر نورانی انقلاب را باید ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام "علیرضا حسنی" امام جمعه موقت میبد امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در جمع تعدادی از مردم انقلابی شهرستان با بیان اینکه مردم ایران با صبر و پایداری و پیروی از ولایت فقیه در 42 سال گذشته پیروزی و موفقیت های زیادی بدست آورده اند، گفت: ملت ایران باید همچنان مواظب باشند تا جوانان با دسیسه‌های دشمنان  از مسیر انقلاب و نظام  جمهوری اسلامی دور نشوند.

وی ادامه داد: البته ملتی که هشت سال دفاع مقدس را با مقاومت و استقامت  پشت سر گذاشت، همواره پای کار است و با پیروی از ولایت فقیه به دشمنان اجازه توطئه نمی‌دهد.

امام جمعه موقت میبد در ادامه وجود برخی مشکلات و سختی‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: امروز دشمن تمامی سعی خود را دارد تا با اعمال تحریم‌ها در سایه مشکلات اقتصادی مردم را ناامید کند.

وی در ادامه با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که به صورت خودرویی و موتوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، آنها را به انتخاب همراه با بصیرت دعوت کرد و از مسوولان هم خواست رفع مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهند.

شماری از اقشار مختلف مردم میبد با استفاده  از خودرو و موتورسیکلت مسیر بیت آیت الله اعرافی امام جمعه فقید این شهر تا اردوگاه قدس را طی کردند و باشعارهای مرگ بر آمریکا، باردیگر اتحاد و انسجام خود را نشان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز