مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

افتتاح دفتر اطلاع رسانی گردشگری مرز باشماق سرآغاز توسعه گردشگری کردستان خواهد بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰۳
افتتاح دفتر اطلاع رسانی گردشگری مرز باشماق سرآغاز توسعه گردشگری کردستان خواهد بود
دفتر اطلاع رسانی و ساماندهی گردشگری مرز باشماق با حضور خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، آرتیکاس اقبال فرماندار شهرستان مریوان، مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان  در مراسم افتتاح دفتر خدمات و ساماندهی گردشگری مرز باشماق که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، بیان داشت: این دفتر با هدف اطلاع‌رسانی، خدمات‌دهی، صدور ویزا، راهنمایی و ساماندهی مسافران و گردشگرانی که با اهداف سلامت، تفریح و... به کشور سفر می‌کنند فعالیت خواهد کرد و در اختیار انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان کردستان است.

او به تاثیرات ایجاد این دفتر در مرز باشماق اشاره داشت و گفت: عدم سردرگمی و گمراهی، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رفع مشکلات تردد و حمل و نقل مسافران، سیستماتیک شدن سفر به کشور، تسهیل در اقامت و بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان از تاثیرات مثبت ایجاد این دفتر است.

گویلیان افتتاح این دفتر را سرآغازی برای توسعه گردشگری کردستان ایران و منطقه شمال عراق دانست و اظهار کرد: همچنین گردشگران ایرانی که قصد سفر به شمال عراق را دارند نیز می توانند از خدمات این دفتر بهره‌مند شوند.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان ادامه داد: توسعه، تجهیز و گسترش فعالیت های  این دفتر در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گردشگران ورودی از برنامه های در دست اقدام اداره کل است که با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی این موارد نیز پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز