معاون امور جوانان کردستان:

برگزاری بیش از ۲۲ کارگاه آموزشی ویژه خانواده ها و جوانان در ایام الله دهه مبارک فجر

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۵
برگزاری بیش از  ۲۲ کارگاه آموزشی ویژه خانواده ها و جوانان در ایام الله دهه مبارک فجر
معاون امور جوانان در کردستان از برگزاری بیش از 22 کارگاه آموزشی ویژه جوانان و خانواده ها با کمک سازمان های مردم نهاد جوانان در استان کردستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ گلاویژ فتاحی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به این موضوع که کارگاه های آموزشی ویژه خانواده و جوانان با موضوع های آسییب های اجتماعی و ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری آغاز شده است، تاکید کرد؛ این کارگاه ها با هدف کاهش مشکلات و موانع حوزه خانواده ها و جوانان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
 
وی به برگزاری بیش از 22 کارگاه آموزشی در ایام دهه مبارک فجر ویژه جوانان و خانواده های محلات حاشیه شهرها و مناطق روستایی سطح استان کردستان اشاره کرد و افزود؛ این کارگاه ها با هدف پیشگیری از مشکلات و مسائل زوج های جوان قبل، حین و بعد از ازدواج، کاهش آسیب های اجماعی در خانواده ها در زمینه جوانان با موضوعات مختلف برگزار شده است.
 
فتاحی ادامه داد؛ در برگزاری این کارگاه ها سازمان های مردم نهاد جوانان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سطح استان با معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان همکاری داشته اند.
 
معاون امور جوانان دستگاه ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد؛ معاونت جوانان با هدف توانمندسازی اعضای سازمان های مردم نهاد با همکاری خانه جوانان سنندج و با کمک اساتید حوزه مشاوره خانواده که مجوز فعالیت آنها نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شده است مجموعه کارگاه های آموزشی را برگزار کرده و تا پایان سال نیز این کارگاه ها ادامه خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد؛ در حال حاضر بیش از 60 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان که مجوز آنها از سوی دستگاه ورزش و جوانان کردستان صادر شده است در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که بیشترین تعداد این سمن ها مربوط به شهر سنندج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز