البرزغایب بزرگ فصل جدید لیگ کاراته ایران/ پاسخگوی این ناکامی کیست؟

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۵۵۶۱
البرزغایب بزرگ فصل جدید لیگ کاراته ایران/ پاسخگوی این ناکامی کیست؟
لیگ های کاراته ایران در حالی از هفته آینده کلید می خورد که البرز پس از سالها حضور مستمر واثرگذار در این رقابت ها غایب بزرگ این رویداد محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،در بخش سوپر لیگ کاراته آقایان هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت و لیگ برتر نیز با حضور بیست و سه تیم در هشت گروه برگزار خواهد شد اما جای تاسف آنکه نامی از البرز در جمع تیم های حاضر در این مسابقات دیده نمی شود.

البرز به گواه آمارها در سال های اخیر یکی از استان های مدال آور وقهرمان خیز کاراته بوده و این ظرفیت بالا سبب شده به عنوان قطب اصلی این رشته رزمی شناخته شود.

با همین ظرفیت غنی هر ساله تیم هایی از البرز در لیگ های برتر کشور حضور داشتند و در قریب به اتفاق آنها موفق به حضور در جمع 3 تیم برتر می شدند.

این حضور مستمر در حالی رقم می خورد که تا سال گذشته هیئت کاراته استان به مدیریت دکتر اکرمی اداره می شد و وی با توجه به تجارب و توانایی خود زمینه حضور تیم های استان در لیگ های کشور را با بهترین کیفیت ممکن وعلیرغم همه دشواری های اقتصادی مهیا می کرد.

اما پس از تغییرات مدیریتی در هیئت کاراته البرز در سال گذشته و حضور تیم مدیریتی جدید به نظر می رسد این رویه دچار مشکل شده است و مدیریت جدید هیئت استان نتوانسته بستر لازم برای حضور نماینده ای از البرز را در لیگ های کشوری فراهم کند.

فقدان حضور نماینده ای از البرز در لیگ های کشوری در حالی پس از سالها رقم خورده است که بسیاری از چهره های شاخص این استان امسال با دیگر تیم های باشگاهی قراردادبسته اند و قطعا اگر موفقیتی هم حاصل شود به نام دیگر استان های کشور نوشته خواهد شد.

ودر آخر این سوال مطرح می شود که پاسخگوی این عدم حضور و فقدان نماینده ای از البرز در لیگ های کشور کیست و چه میزان از این ناکامی را باید به حساب مدیریت فعلی هیئت کاراته استان نوشت؟

منتظر پاسخ وتوضیحات مسئولان هیئت کاراته البرز در این رابطه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز