امروز انجام گرفت؛

افتتاح اولین باشگاه اختصاصی بیلیارد بانوان لرستان در خرم آباد

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۵۸۱۳
افتتاح اولین باشگاه اختصاصی بیلیارد بانوان لرستان در  خرم آباد
طی مراسمی اولین باشگاه اختصاصی بیلیارد بانوان لرستان در شهر خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ روز پنجشنبه در مراسمی  با حضور ناهید پرویزپور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، عبداله عزیزپور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، آرش قیاسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد، فرزانه جمال شرف مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، رضا طولابی رئیس هیات بولینگ،بیلیارد و بولس لرستان و جمعی از ورزشکاران این رشته ورزشی  اولین باشگاه اختصاصی بیلیارد بانوان لرستان   افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس هیات بولینگ بیلیارد و بولس لرستان خاطر نشان کرددر این مراسم ،اظهار کرد: کرده و باشگاهی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، با هزینه ای بالغ بر چهارصد میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

رضا طولابی افزود: خوشبختانه در بخش بانوان رشد مشهودی داشته ایم، علاوه بر حضور خانم ها سارا و پری بهاروندی در تیم ملی، چند داور خوب هم داریم، که در دوره های گذشته رنکینگ های کشوری، در بازی های رده بندی و فینال قضاوت های مطلوبی به نمایش گذاشته اند.

 او تصریح کرد: ضمن تشکر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان لرستان از هیات بولینگ و بیلیارد لرستان، از آقای امان الهی انتظار داریم برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی نوپا، همچنان هیات بولینگ و بیلیارد را مورد لطف خود قرار بدهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز