امام جمعه موقت تهران:

آیت الله مصباح در برابر انحرافات در جامعه ایستاد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۶۰۶۷
آیت الله مصباح در برابر انحرافات در جامعه ایستاد
امام‌جمعه موقت تهران گفت: آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی مرزبان حقیقی دین بود و بدون اغماض در طول زندگی خود در برابر عوامل انحراف در جامعه ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین "کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران پنجشبه‌شب در مراسم اربعین آیت‌الله مصباح یزدی که در حسینیه کسنویه یزد برگزار شد به خصوصیات مختلف این روحانی برحسته اشاره کرد و گفت: ایستادگی در برابر  انحراف های مختلف هرچند هزینه داشت ولی او ایستادگی کرد و لحظه‌ای دست از وظایف خود برنداشت.

وی ادامه داد: این عالم برجسته انقلابی در طول زندگی خود مدافع حقیقی نظام و ولایت بود و برای کمک به حوزه‌های علمیه و در تربیت نیروهای کارآمد برای جامعه اسلامی تلاش مضاعفی داشت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد و هزینه‌های زیادی در قبال آن پرداخت کرد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله مصباح یزدی، نمونه بودن در دشمن‌شناسی، ولایتمداری، جریان‌شناسی، فقه و تفسیر و فعالیت‌های گسترده علمی برای کشور و خدمت به اهداف و آرمان والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

صدیقی تصریح کرد: این روحانی برجسته را باید یک حکیم واقعی و جامع همه کمالات در جامعه اسلامی ذکر کرد که از هیچ کوششی برای نشر معارف دین و دفاع از نظام کوتاهی نکرد و در خط مقدم بود و باید افکار و مسیر او در جامعه اسلامی ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز