۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل دورن شهری سنندج بازسازی و نوسازی شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶۳
۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل دورن شهری سنندج بازسازی و نوسازی شد
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعمیر بازسازی و نوسازی 20 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: از این تعداد 10 دستگاه اتوبوس اسکانیا، 4 دستگاه اتوبوس بنز 457 و 6 دستگاه نیز اتوبوس 355 بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: از مهمترین عوامل در کاهش بار ترافیکی در سطح شهر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.

امیر جمشید نژاد گفت: بواسطه شیوع ویروس کرونا و عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی بسیاری از خطوط ناوگان اتوبوس رانی این سازمان در سالجاری غیرفعال بود.

وی عنوان کرد: در همین راستا براساس دستورالعمل نوسازی و بازسازی بخش خصوصی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور نسبت به تهیه قطعات یدکی مورد نیاز از محل کمک دولت اقدام شد.

وی از تعمیر، بازسازی و نوسازی 20 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل وعمومی درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: از این تعداد 10 دستگاه اتوبوس اسکانیا، 4 دستگاه اتوبوس بنز 457 و 6 دستگاه نیز اتوبوس 355 بوده است.

جمشید نژاد افزود: تعداد 80 دستگاه اتوبوس در دو بخش خصوصی و دولتی شامل 49 دستگاه در بخش دولتی و 31 دستگاه در بخش خصوصی در ناوگان حمل ونقل عمومی سنندج فعالیت داشتند.

وی تصریح کرد: از این تعداد در بحش دولتی 26 دستگاه و در بخش خصوصی 20 دستگاه اتوبوس فعال وجود دارد و در حال حاضر از 18 خط سازمان؛ 10 خط فعال است.

وی تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در سال جاری نسبت به بازنگری کلیه خطوط سازمان براساس نیاز سنجی و درخواست های مردمی نیز اقدام نموده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: بازنگری خطوط و همچنین بازسازی و نوسازی اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری باعث افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

 

 

 

نظر شما