برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری فجر کردستان معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۶۴۰۱
برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری فجر کردستان معرفی شدند
رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علی‎عباس داودنیا روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان برای چهارمین سال متوالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر را برگزار کرد.

وی افزود: بر اساس نظر هیات داوران آقای هیبت احمدی از البرز رتبه اول، سعید صادقی از شیراز رتبه دوم، مسعود عسکری از کردستان رتبه سوم این دوره از جشنواره کارتون و کاریکاتور را کسب کردند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان ادامه داد: محمد حسین اکبری از جهرم، سالار عشرت خواه از تبریز و محمد علی خلجی از همدان نیز از طرف هیات داوران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی افزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره بود.

داودنیا اضافه کرد: بر اساس فراخوان این جشنواره در مهلت مقرر ۲۴۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از تطبیق آثار ارسالی با محورهای جشنواره در نهایت داوری آثار توسط آقایان محمد سامان صولی، سیامک غلامی و خبات ساعدی صورت گرفت.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان یادآور شد: جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان تنها رویداد سراسری در این رشته هنری است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و طی چهار سال از برگزاری آن شاهد استقبال خوب هنرمندان کشور بوده است.

وی افزود: ۳۰ اثر برگزیده از نظر هیات داوران در قالب نمایشگاه خیابانی در پیاده راه فردوسی سنندج در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است و به زودی نمایشگاهی نیز از این آثار در گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی در این خصوص دایر می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز