ملی‌پوش سابق فوتسال البرز سرمربی باشگاه "رکورد" شد/ هدایت تیم اروپایی در اولین تجربه مربیگری

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۶۴۲۹
ملی‌پوش سابق فوتسال البرز سرمربی باشگاه رکورد شد/ هدایت تیم اروپایی در اولین تجربه مربیگری
ملی پوش با سابقه فوتسال البرز در اولین تجربه مربیگری خود هدایت تیم رکورد در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ابراهیم مسعودی که در کارنامه کاری خود حضور 11 ساله در تیم ملی وکسب افتخاراتی چون قهرمانی آسیا ،حضور در جام جهانی ونایب قهرمانی جام گرندپریکس برزیل را دارد و با تیم های مختلفی در ایران عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده در این خصوص اظهار کرد: پس از پایان دوران بازیگری همواره در تلاش بودم تا تجربیات سالها حضورم در فوتسال را در  عرصه مربیگری به کار بگیرم.

وی افزود: خوشبختانه این فرصت فراهم شد و طی مذاکراتی که با آقای ابراهیمی مدیر ایرانی باشگاه رکورد داشتم توافق حاصل شد و فضا را برای فعالیت حرفه ای در لیگ یک کشور خارجی مهیا دیدم.

مسعودی حضور در لیگ آذربایجان و در اولین تجربه مربیگری را یک چالش جدی برای خود عنوان کرد و گفت: باشگاه رکورد دومین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال آذربایجان را تجربه می کند و نگاه مثبتی به ظرفیت های مثبت فوتسال ایران دارد و قطعا دراین شرایط می توان گام های خوبی را برداشت.

وی که دارای مدرک مربیگری سطح یک آسیا است و سابقه بازی در لیگ فوتسال ایتالیا را در کارنامه دارد در پایان گفت: امیدوارم حضورم در مربیگری با اتفاقات خوبی همراه شود و بتوانم در این عرصه جدید نیز به اهداف مدنظرم برسم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز