آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۲۵ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۶۵۵۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۲۵ بهمن ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه طی ۲۴ساعت گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۷۶۰ نفر است.

به گزارش برنا؛ مجید شیرانی ۲۵ بهمن‌ماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۹ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست سه مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی گفت: هم اکنون ۹۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۶۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی ٢۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید۱۹ در استان گزارش نشده است، تصریح کرد: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان ۷۶۰ نفر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان بیان کرد: هم اکنون ۱۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز